jesse_gtalover Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky (Ben zelf ook april jarig ) Dat gaat voor mij dus al niet op, want ik ben 10 februari jarig Enne, op 29 april sta ik de minuut dat de Bart Smit opent, daar op de stoep En dan de hele dag gamen, en tegen me ouders zeggen dat ze echt serieus die dag niet tegen me moeten gaan zeiken, wat dat wordt dan GTAIV dag En ik koop 'm lekker van m'n verjaardagsgeld, want ik weet verder toch niet wat ik ervan wil kope, behalve een extra controller voor de 360 en een nieuwe portemonnee Reageren
Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky (Ben zelf ook april jarig ) Volgens mij niet want iedereen die niet in april jarig is zet niks in het topic en de mensen die dan wel jarig zijn zeggen het wel. Maar ik heb rond die tijd 2 weken vakantie Weet alleen nog niet zeker of we de eerste week wel of niet op vakantie gaan, ik hoop eigenlijk van niet Reageren
philip14 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Op 29 April zit ik in Frankrijk. Zodra ik thuis kom ga ik gelijk IV halen Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Dan ben ik denk ik wel bij de Bart Smit te vinden als ik vrij ben Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik zit thuis, lekker achter de pc. Gewoon zien hoe iedereen zicht opwindt over het spel. Zelf heb ik (nog) geen ps3. Dus kan ik het niet kopen. En als ik er wel een had. Wacht ik gewoon een paar maandjes. Reageren
haha Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt. Reageren
philip14 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt. Het is dan vakantie dus ik denk dat het snel zal gaan Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt. Nou, je ziet nu het gtaforum. Deze mensen fokken zich enorm op over Gta4. Andere mensen buiten het forum zouden dat goed niet kunnen doen. Ik denk dat het later er ook nog wel licht, anders wacht je toch een paar weken? Reageren
haha Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt. Nou, je ziet nu het gtaforum. Deze mensen fokken zich enorm op over Gta4. Andere mensen buiten het forum zouden dat goed niet kunnen doen. Ik denk dat het later er ook nog wel licht, anders wacht je toch een paar weken? Ja maar dan is de vakantie voorbij. Bij Call of Duty 4 was ik er ook te laat bij, maar die lag al de maandag daarop weer in de rekken. Reageren
murderboy Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 weet niet precies wat voor dag, maar waarschijnlijk gewoon thuis, en niet game(nou ja geen gta 4) want ik heb (nog) geen ps3 of xbox360 Reageren
icep0wer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik heb ook nog geen PS3, maar heb GTAIV gepre-ordered voor de PS3.. Ik ga de 29e GTAIV halen, en ik krijg 1 GTAIV gratis, dus ik ga er eentje verkopen Reageren
Deja^vu Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 in de week van 29 april heb ik dacht ik vakantie, aangezien ik altijd vakantie heb in de week van koninginnedag. dus lekker vroeg eruit, de hele dag GTA spelen en de volgende dag aan het bier! Reageren
AXIO Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 weet niet precies wat voor dag, maar waarschijnlijk gewoon thuis, en niet game(nou ja geen gta 4) want ik heb (nog) geen ps3 of xbox360Zelfde geld voor mij, ik hoop dat ik voor gta iv uitkomt ps3 heb Reageren
danielb Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 dan ben ik thuis, aan het wachten op de pc versie Reageren
ps34live Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 ik ben thuis en als ik naar school moet ben ik ziek dus de 29ste bij de deur wagten tot mijn paket Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.