Jump to content

Waar ben jij op 29 April?


Gijsso

Recommended Posts

Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky :puh:

(Ben zelf ook april jarig :engel: )

Dat gaat voor mij dus al niet op, want ik ben 10 februari jarig :puh: Enne, op 29 april sta ik de minuut dat de Bart Smit opent, daar op de stoep :dans: En dan de hele dag gamen, en tegen me ouders zeggen dat ze echt serieus die dag niet tegen me moeten gaan zeiken, wat dat wordt dan GTAIV dag :eten: En ik koop 'm lekker van m'n verjaardagsgeld, want ik weet verder toch niet wat ik ervan wil kope, behalve een extra controller voor de 360 en een nieuwe portemonnee :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    4

  • M.Goodkat

    3

  • 7nightwing7

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky :puh:

(Ben zelf ook april jarig :engel: )

Volgens mij niet want iedereen die niet in april jarig is zet niks in het topic en de mensen die dan wel jarig zijn zeggen het wel.

Maar ik heb rond die tijd 2 weken vakantie :tu:

Weet alleen nog niet zeker of we de eerste week wel of niet op vakantie gaan, ik hoop eigenlijk van niet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt.

Het is dan vakantie dus ik denk dat het snel zal gaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt.

Nou, je ziet nu het gtaforum. Deze mensen fokken zich enorm op over Gta4. Andere mensen buiten het forum zouden dat goed niet kunnen doen. Ik denk dat het later er ook nog wel licht, anders wacht je toch een paar weken?

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje. Denken jullie dat GTA 4 de dag erna of 2 dagen daarna nog in de winkels zal liggen? Gaan ze heel groot inkopen of zo. Want ik denk dat hij al gauw binnen een paar uur op raakt.

Nou, je ziet nu het gtaforum. Deze mensen fokken zich enorm op over Gta4. Andere mensen buiten het forum zouden dat goed niet kunnen doen. Ik denk dat het later er ook nog wel licht, anders wacht je toch een paar weken?

Ja maar dan is de vakantie voorbij. Bij Call of Duty 4 was ik er ook te laat bij, maar die lag al de maandag daarop weer in de rekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...