Jump to content

Waar ben jij op 29 April?


Gijsso

Recommended Posts

ik ben op mijn werk, nagelbijtend aan het wachten op 16u om dan vliegensvlug hem te gaan halen en 's avonds aan de verkenning te beginnen. En zo te zien is da een dinsdag, verdo......., ik heb dan nog training ook. 'tzal laat (of erg vroeg) worden die avond.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    4

  • M.Goodkat

    3

  • 7nightwing7

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Dan ben ik thuis, en ik ga vooral niet GTA IV halen. Want ik ben op 14 April jarig, dan krijg ik allemaal geld. En dan ga ik niet wachten tot GTA IV uit komt om daar het geld aan uit te geven, want er zijn nog veel meer leuke games die ik van plan bent om te kopen. :)

Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky :puh:

(Ben zelf ook april jarig :engel: )

ik ben in mei jarig ( nu is het vervroegt 29 april :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

29 april?

Ik zie een tré Energydrink, een aantal doze Pizza's, een warmgespeelde Playstation 3, een door ambilight verlichtte Philips Flatscreen, een lekkere ligstoel én de mooist blinkende Blu Ray Disc aller tijden. ;3

Nee, voor mij kan die dag niet meer stuk.

Ik vraag me eigenlijk af, hoeveel mensen GTA IV al gepre-ordered hebben (of besteld/gereserveerd).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik die dag even een Xbox 360 of PS3 ga kopen met GTA IV. Helemaal zeker ben ik er nog niet van, maar ik ga er in ieder geval serieus over nadenken. Ik ga me verder niet ziek melden, want het is veel te gezellig bij mij op school. Ik wil geen enkele dag missen, zelfs niet voor een spel van dit formaat. Ik ga ook niet me werk afzeggen (tot 8 uur savonds), want dan wek ik het 'nep-ziek' imago bij me baas op. Voor ieder wissewasje ziek zijn is namelijk geen goede impuls. Dus... Ik ga gewoon me normale dingen doen en als ik hem heb gewoon tot laat in de avond doorspelen, die woensdag ben ik al 10 uur vrij en dan gewoon weer lekker spelen. Geen overdreven gedoe meer voor mij. Heb ik al genoeg ervaring mee. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op 29 April zit ik in Frankrijk. Zodra ik thuis kom ga ik gelijk IV halen :dans:

Ik ga het zelfde doen.

@ Summerbase: Koop een PS3. Vanaf dit jaar gaan de games veel beter worden.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...