Jump to content

Waar ben jij op 29 April?


Gijsso

Recommended Posts

Ik ben lkkr thuis aan het w8 op de brievebus als ik em besteld:p en andreas in de winkel en dan de hele in me kamer achter me 360 :puh::D en dan hang ik een bordje op me deur NIET STORY IK BEN GTA IV AAN HET SPELEN en dan neem ik ome de zoveel uur pauze pak ik chip koek snoep drinken en dan wordt het bijna elkedag zo ;p:D

---------------------------------------------------------------------

Je moet gewoon verslaaf zijn van gta iv als je em hebt:d

post-70790-1201867656.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    4

  • M.Goodkat

    3

  • 7nightwing7

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Ik ben lkkr thuis aan het w8 op de brievebus als ik em besteld:p en andreas in de winkel en dan de hele in me kamer achter me 360 :puh::D en dan hang ik een bordje op me deur NIET STORY IK BEN GTA IV AAN HET SPELEN en dan neem ik ome de zoveel uur pauze pak ik chip koek snoep drinken en dan wordt het bijna elkedag zo ;p:D

---------------------------------------------------------------------

Je moet gewoon verslaaf zijn van gta iv als je em hebt:d

post-70790-1201867656.jpg

en op het eind weeg je 140 kilo
Link to comment
Delen op andere websites

en dan heb je geen leven en niks meer :7:7

nja ik ben waarschijnlijk gewoon thuis of op me werk, En ik wacht toch op de PC versie als die komt.

maar al komt die uit. Dan word het veel gamen natuurlijk. Want het word vast geen tegenvaller :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben ik thuis, en ik ga vooral niet GTA IV halen. Want ik ben op 14 April jarig, dan krijg ik allemaal geld. En dan ga ik niet wachten tot GTA IV uit komt om daar het geld aan uit te geven, want er zijn nog veel meer leuke games die ik van plan bent om te kopen. :)

Volgensmij is echt 3/4 van dit forum in april jarig. Een geschenk uit de Red Zone/Blue Sky :puh:

(Ben zelf ook april jarig :engel: )

Ik 25 April 12 -O-

Dan zit ik op die helse school :-(....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Zit al een poosje deze site te bekijken en ik vind het een hele gezeillig gave site dus ik besloot ook maar een account te maken hier :D

Ik heb speciaal de PS3 voor gta IV gekocht en ik heb hum ook al besteld op BOL.com DUS IK SIT OP 29 APRIL LEKKER THUIS ACHTER DE BRIEVENBUS TE WACHTEN :D groetjes

Rockey :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

29 April hé.

Das ne dinsdag dus....

Ik ga denk ik naar school of meld mij ziek, kzal zien hoe ik het doe en ga met mijne maat die samen halen in de Game Mania Antwerpen.

Woensdag ga ik proberen een dag vrijaf te nemen en ni naar school gaan, alst ni lukt dan ja,dan ni hé :puh:

Ik ben beter als ik vol met spanning op iets aant wachten ben :D

Ik ga ook niet vollenbak spelen het spel ma zo klein beetje bij beetje :D

De GOTC (game of the century) ga ik nooit in een week uitspelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...