Jump to content

Waar ben jij op 29 April?


Gijsso

Recommended Posts

Ik neem mooi vrij van school want ik voel aan dat ik dan hoge koorts heb ( nieuwe Uri Geller? :puh: ), dan loop ik mijn huis uit, doe de deur op slot en ren vervolgens naar de Digifan 100 meter verderop. Ik eis mijn exemplaar van GTA IV op, betaal, ren terug naar huis. Dan ren ik naar mijn ps3, doe de gta dvd erin en ga gta spelen tot mn ogen er geen zin meer in hebben. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    4

  • M.Goodkat

    3

  • 7nightwing7

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Ik neem mooi vrij van school want ik voel aan dat ik dan hoge koorts heb ( nieuwe Uri Geller? :puh: ), dan loop ik mijn huis uit, doe de deur op slot en ren vervolgens naar de Digifan 100 meter verderop. Ik eis mijn exemplaar van GTA IV op, betaal, ren terug naar huis. Dan ren ik naar mijn ps3, doe de gta dvd erin en ga gta spelen tot mn ogen er geen zin meer in hebben. _O_

Wil ik ook doen alleen beetje bij beetje spelen :D

En wachten op die SMS van game mania :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik op 29 april doe? Ik zet mijn wekker ( in mijn vakantie :schater: ) op 07:45, eet een broodje, ga met de bus naar de intertoys en koop mijn GTA. Dan ga ik in de bus terug alvast het boekje doorlezen( :7 ), loop 1 minuutje terug naar mijn huis en speel dan vanaf ongeveer 9:30 tot mijn ogen eruit rollen :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Wil ik ook doen alleen beetje bij beetje spelen :D

Ik weet van mezelf al dat ik het niet beetje bij beetje kan spelen :puh:, gekluisterd aan de buis :D

Maar zo is de voldoening groter :D

Je haalt het spel van de winkel en je speelt efkes niet erop, die voldoening later :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet mijn wekker om 7 uur zodat ik half negen al voor de winkel sta.

Daarna ren ik naar mijn kamer stop GTA erin en ga 24 uur door spelen :puh:

Maar wat als je xdoos of ps3 die week kapot gaat :puh: Dan heb je echt pech....

Jij hebt echt een obsessie volgens mij. Het is maar een spelletje :7

Ik denk btw dat ik vanaf 7 uur 's morgens moet werken die dag, tot kwart voor 4. Ik hoop dat hij dan nog in de winkel ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet mijn wekker om 7 uur zodat ik half negen al voor de winkel sta.

Daarna ren ik naar mijn kamer stop GTA erin en ga 24 uur door spelen :puh:

Maar wat als je xdoos of ps3 die week kapot gaat :puh: Dan heb je echt pech....

Jij hebt echt een obsessie volgens mij. Het is maar een spelletje :7

Ik denk btw dat ik vanaf 7 uur 's morgens moet werken die dag, tot kwart voor 4. Ik hoop dat hij dan nog in de winkel ligt.

Dan is hij niet de enige hoor. Ik sta rond 8:45 voor de MM die dag. Ben gewoon fan van GTA. Weet nog dat toen World of Warcraft uitkwam. Het was echt gewoon ziek hoe druk het toen al was die ochtend. Wel leuk om mee te maken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...