Jump to content

Waar ben jij op 29 April?


Gijsso

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • philip14

    4

  • M.Goodkat

    3

  • 7nightwing7

    3

  • Kai-ShockWave

    3

Wil ik ook doen alleen beetje bij beetje spelen :D

Ik weet van mezelf al dat ik het niet beetje bij beetje kan spelen :puh:, gekluisterd aan de buis :D

Maar zo is de voldoening groter :D

Je haalt het spel van de winkel en je speelt efkes niet erop, die voldoening later :7

Nahh, we moeten nou ook al maanden wachten en de voldoening is er sowieso wel, het is gta _O_

Bewerkt: door MarXmaN
Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: Waarom reserveren jullie hem? Stel je voor hij komt eerder uit, moet je wachten. Ik ga liever om 8:30 voor de deur staan zodat je hem als eerste hebt. Als je hem reserveert, moet je alsnog wachten tot misschien wel 4 uur??

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: Waarom reserveren jullie hem? Stel je voor hij komt eerder uit, moet je wachten. Ik ga liever om 8:30 voor de deur staan zodat je hem als eerste hebt. Als je hem reserveert, moet je alsnog wachten tot misschien wel 4 uur??

nu staat de release wel helemaal vast hoor :puh:

het was te verw8en dat rockstar games de realease ging verplaatsin om zo meer in,komsten te krijgen. maar nog meer uitstel kunnen ze zich vast niet permitteren.

moest het spel eerder ontwikkeld zijn, dan nog zou de releasedate hetzelfde zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: Waarom reserveren jullie hem? Stel je voor hij komt eerder uit, moet je wachten. Ik ga liever om 8:30 voor de deur staan zodat je hem als eerste hebt. Als je hem reserveert, moet je alsnog wachten tot misschien wel 4 uur??

Tuurlijk niet, dan haal je hem tog ergens anders. Zeg je gewoon dat je console kapot is ofzo.. :puh: Ze verkopen er tog genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: Waarom reserveren jullie hem? Stel je voor hij komt eerder uit, moet je wachten. Ik ga liever om 8:30 voor de deur staan zodat je hem als eerste hebt. Als je hem reserveert, moet je alsnog wachten tot misschien wel 4 uur??

Wil niks zeggen hoor, maar meestal als je reserveert/pre-ordert dan krijg je hem vaak een/twee dag(en) voor de releasdatum.

Dat is wel vaak zo.

waar ik ben die dag, op de wc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...