snowguard3 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 op 29 april zit ik achter mijn Playstation 3 GTA IV te spelen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik meld me ziek bij School en dan op naar de Winkel om mijn Gta IV Collector's Edition te Halen en dan natuurlijk spelen Reageren
Jay; Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik denk dat ik me ook maar ziek meld. Voor de rest, alleen maar achter m'n PS3 Reageren
Black Force Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ziek melden? sommige mensen zijn echt de weg kwijt man. Het is dat vakantie grote vrienden! ik ga natuurlijk dan gelijk de GTA IV kopen en spelen. Greetz, Black Force Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 GTA IV Spelen:) off course, ff offtopic: zou het niet leuk zijn om op de ps3 met ze allen een gang optezette? intresse, pb me. Gr, Drunkendonkey Reageren
Jay; Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ziek melden? sommige mensen zijn echt de weg kwijt man. Het is dat vakantie grote vrienden! ik ga natuurlijk dan gelijk de GTA IV kopen en spelen.Greetz, Black Force Vergeten Reageren
1974 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 hier bij ons in de stad is hij al te koop.ik ga hem allen niet kopen om drie redenen reden#1:ik heb geen PS3 reden#2ik hoef hem niet reden#3ik wacht op iets anders. 1973 was here. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ziek melden? sommige mensen zijn echt de weg kwijt man. Het is dat vakantie grote vrienden! ik ga natuurlijk dan gelijk de GTA IV kopen en spelen.Greetz, Black Force in belgie waar ik bn is er dan geen vakantie maar ik meld me wel ziek Reageren
thug Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 hier bij ons in de stad is hij al te koop.ik ga hem allen niet kopen om drie redenen reden#1:ik heb geen PS3 reden#2ik hoef hem niet reden#3ik wacht op iets anders. 1973 was here. jij bluft ik zal op school zijn denk ik en dan ben ik verplicht die avond of nacht hem gelijk gaan halen omdat ik hem besteld heb ik speel er de volgende dag op maar ik zal het niet kunnen laten om er toch 5 minuutjes op te spelen, of nee laat ons zeggen een nachtje door gamen Reageren
jellha Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 ik zit lekker thuis te wachten op gta IV en dan spelen maar Reageren
Adren4Line Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 hier bij ons in de stad is hij al te koop.ik ga hem allen niet kopen om drie redenen reden#1:ik heb geen PS3 reden#2ik hoef hem niet reden#3ik wacht op iets anders. 1973 was here. Tuurlijk Reageren
1974 Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 hier bij ons in de stad is hij al te koop.ik ga hem allen niet kopen om drie redenen reden#1:ik heb geen PS3 reden#2ik hoef hem niet reden#3ik wacht op iets anders. 1973 was here. Tuurlijk nou dan geloof je het niet en wacht je maar.ik heb hem zien staan hier in dordt voor 50 euro(of meer) . Reageren
Berrus Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Op 29 april zal ik op mijn werk zitten. Net als anders.... Duurt ook nog wel ff voor ik hem haal. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 hier bij ons in de stad is hij al te koop.ik ga hem allen niet kopen om drie redenen reden#1:ik heb geen PS3 reden#2ik hoef hem niet reden#3ik wacht op iets anders. 1973 was here. Tuurlijk nou dan geloof je het niet en wacht je maar.ik heb hem zien staan hier in dordt voor 50 euro(of meer) . Pre-order versie zkr, maak er maar een foto van of een de naam van de winkel Reageren
Biocount Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 hier bij ons in de stad is hij al te koop.ik ga hem allen niet kopen om drie redenen reden#1:ik heb geen PS3 reden#2ik hoef hem niet reden#3ik wacht op iets anders. 1973 was here. Tuurlijk nou dan geloof je het niet en wacht je maar.ik heb hem zien staan hier in dordt voor 50 euro(of meer) . Pre-order versie zkr, maak er maar een foto van of een de naam van de winkel lol hij is grappig ja.. maar als het wel zo zou zijn dan had ik ook wel een mailtje gehad of ik me pre order zou willen betalen want die sturen hem ook gewoon op zodra hun hem binnen hebben waardoor je soms 5 dagen van tevoren hem al in huis kan hebben.. maarja als sommige het leuk vinden om tezeggen dat het spel al uit is laat ze lekker gaan lol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.