Jump to content

VC Ruimte


Fbi-Crew

Recommended Posts

Man, doe eens niet zo ongeduldig! ^_^

Kijk eerst eens of je aan alle minimale systeemeisen volledig voldoet. Kijk vervolgens hoeveel ruimte er nog over is op je PC. Kijk ook of je niet te veel processen tegelijkertijd laat lopen. Druk bijvoorbeeld op Ctrl-Alt-Del en kijk bij prestaties (CPU-gebruik).

Als GTA het eerst gewoon deed, ga dan na wat je in de tussentijd allemaal gedaan hebt. Dingen gesleuteld aan hardware? Bepaalde drivers geupdate? Andere zooi op je PC gezet? Mods gebruikt voor GTA VC?

Probeer anders VC opnieuw te installeren en kijk of het dan werkt.

Het zou fijn zijn als je, zo mogelijk, iets secuurder aangeeft wat je nu precies aan het doen bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt Niet :duh: ik heb 495 bestanden weggehaald uit mijn prullebak ik heb software er af gehaald de presatie s zijn 20% ongeveer hoe kan dat dan mods? jah dat heb ik gebruikt maar na dat ik die mods er op gezet had deed hij het nog gewoon

zo'n probeleem had een van mijn matiies ook en hij heeft op deze site gevraagt hoe hij dat moest doen en iemand zei hoe hij dat moest doen wie kan helpen :?:cry:

Bewerkt: door Fbi-Crew
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...