poepkaklak Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 HELP ... ik heb die nederlandse ambulanse gedownload het was helemaal fout zag ik all maar wou kijken of het toch goed was had geen kopie gemaakt wat er in vichels stond en nu kan ik niet meer spelen wie kan me helpen of moet ik gaan verwijdere
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 HELP ... ik heb die nederlandse ambulanse gedownload het was helemaal fout zag ik all maar wou kijken of het toch goed was had geen kopie gemaakt wat er in vichels stond en nu kan ik niet meer spelen wie kan me helpen of moet ik gaan verwijdere Ik verbind je graag door met het modding gedeelte van onze site Daar kan je al je vragen vinden over het vervangen en zelfs zelf maken van gebouwen en wagens, en het ingame krijgen en alles om die dingen heen. Het algemene Textures en Modeling help forum kan je hier vinden, daar kan je al je vragen stellen over het vervangen van auto's enzo, ook zijn er nog andere catogoriën zoals de SCM Scripting fora en de overige hulp voor de rest, zoals het vervangen van geluiden. Een overzicht van alle modding fora kan je hier vinden. Greetz
FerryN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Voor Back-up bestanden Bij deze topic kun je de ambulance aanvragen, zij uploaden hem dan voor je, of effe de zoekfunctie gebruiken als ie er niet al staat. Greetz Ferryn
Recommended Posts