Jump to content

Leeren Photoshoppen..

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou:P

Ik ben niet egt heel goed.. Ik lees wel tut's..

Alleen dan kom ik niet egt verder..

Kan iemand me get wat dingen leeren in PS?

Ik ken de basis al wel;)

Geplaatst:

Begin met simpele tuturials, waar alles goed is uitgelegd.

Een voorbeeld hiervan is Froodoo's tutorial over een signature maken in het begin met photoshop.

Als je hiervoor nou rustig de tijd neemt, en elk stapje rustig volgt, dan leer je vanzelf allemaal basis dingetjes kennen. Als je die een beetje kent, kan je naar wat moeilijkere tutorials gaan, en zo ga je steeds een stukje verder.

Iedereen heeft eerst een begin. Mijn eerste signature was ook niet bepaalt mooi. :puh: Maar het gaat erom dat je gewoon moet blijven oefenen.

Geplaatst:
Ik kan het al wel... Alleen ik kom niet egt verder op dit nivo...

Daarom is het goed als je de basis onder de knie hebt. De basis zijn dus de tools, de filters, en al dat soort mogelijkheden. Probeer alles gewoon eens uit, of pas het allemaal eens toe in je signatures. Let dan niet op het resultaat, maar dan is het vooral belangrijk dat je er wat van begrijpt. Als dat het geval is kan je weer verder met tutorials, en zo kan je het dan langzaam opbouwen. Photoshop is ook niet iets dat je binnen 1 dag helemaal begrijpt, maar iets wat je echt moet leren ;)

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Via Adobe kan je hem krijgen !

Alleen wel de trail versie's jammer genoeg,maar je kan hem ook op een andere manier krijgen,alleen dat is niet mogelijk.

Edit:

http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/photoshop/

Dit is de CS3 versie alleen de werkt alleen zeker met een code !

Sorry ik dacht dat je hem ook wel via Adobe kon krijgen altijd eerst wel.

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Photoshop kun je kopen in de winkel of downloaden van de Adobe site. Die laatste is overigens wel met een 30-dagen durende trial, na ruim een maand kun je er dus niet meer mee werken en zul je hem moeten kopen in de winkel. De trial van Photoshop CS2, waar veel op dit forum mee werken, kun je hier downloaden.

N.B. De site is niet van Adobe zelf, maar op de Adobe site kon ik zo snel geen CS2 trial vinden.. Niet erg goed gezocht, waarschijnlijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat je al kon lezen in mijn bijgewerkte tekst was het de CS3 versie.

Volgens mij had hij van geen beide gevraagt,want volgens mij vroeg hij waar je photoshop kon downloaden,dus ik dacht ''Photoshop''...

Dus ik weet niet waar jou tekstje op slaat !

Of het licht gewoon aan mij ?

Bewerkt: door fuffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...