Jump to content

Movie Maker foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een dringend probleem met Windows Movie Maker (de Vista-versie). Ik heb namelijk een film genmaakt voor mijn profielwerkstuk, maar bij het publiceren komt er de foutmelding dat er bronbestanden missen, er niet genoeg ruimte op de locatie is waar je de film wilt opslaan of dat die locatie niet bestaat. Alle drie de die dingen zijn niet het geval (ik heb alle bronbestanden gecontroleerd, nog 109GB vrij, en ja, mijn bureaublad bestaat inderdaad :7 ). Weet iemand hier snel (voor zaterdag) een oplossing voor? Anders zie ik me genoodzaakt de film overnieuw te maken.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Heb dit zelf ook een keer gehad, toen was alles nog in orde (Bron bestanden waren er nog, ook de naam nergens van gewijzigd) Ik had gelukt want het was maar een kort filmpje en ik kon hem dus even snel overnieuw maken. Ik weet verder ook geen oplossing, en denk dat het gewoon een bug is in Windows Movie Maker (Ik gebruik ook de Vista versie, maar dat zou geen verschil moeten zijn met Windows Movie Maker 2 voor XP). Daarom gebruik ik nu ook Adobe Premiere Elements 3 en Adobe After Effects. Maar die programma's zijn niet gratis tenzij je ze jeweetwelt

Geplaatst:

Nou, dan zal ik de film maar overnieuw moeten maken. De originele is ongeveer 10 minuten lang en heeft me 4 uu werk gekost, maarja, er zit niks anders op.

Geplaatst:

Het kan zijn dat je computer sloom is,

Als dat is moet je niet te snel klikken..

Daardoor krijg je foutmeldingen en sluit WM af...

Groeten Tim

Geplaatst:

Pak een USB stick, plug hem in je computer, start movie maker, selecteer dat je hem in je USB schijf wilt opslaan.

Lukt het dan wel?

Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook en ook als je er een USB-stick or whatever in steekt geeft hij dezelfde melding. Ik weet nog steeds niet hoe je het kan oplossen en het heeft nix met sloomheid de maken. Mijn pc is snel genoeg en hij heeft eht ook.

Geplaatst:

Kun je het filmpje zelf nog überhaupt afspelen in Movie Maker zelf?

Zoja: Probeer het dan eens op een andere manier op te slaan. Wat je ook kunt doen: Gebruik Camtasia, een programma waarmee je hele, of een gedeelte van je, beeldscherm kunt filmen. Klik hier om een trial te downloaden.

Wat je dus kunt doen: Selecteer gewoon het 'afspeel'-schermpje in Windows Movie Maker, speel dan het filmpje af, sla het op met Camtasia, exporteer het naar een normaal formaat, en importeer het weer in Windows Movie Maker, als je er nog wat aan wilt veranderen.

Succes, ik hoop dat ik niet te laat ben..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...