Jump to content

Ghost Tower

Ottoman 47

Recommended Posts

Hi.

Ik dacht zo van: ''laat ik de Ghost Tower bezoeken''.

WTF!!!!!!!! :{

Ik kon de ''Ghost Tower'' zo aan raken.

En diet zie ik ook vaak onder weg?

Maar ik heb nu de ''beta'' ben ik nu illigaal, want ik heb niks over beta gedownload?

OTTO :tu:

Delen op andere websites

Hi.

Maar ik heb nu de ''beta'' ben ik nu illigaal, want ik heb niks over beta gedownload?

Dat je de ''Beta'' hebt klopt al niet, want niemand heeft de beta van Vice City, op Rockstar na. Deze zal ook nóóit verkrijgbaar zijn, dus daarom lul je alles denk ik. ;)

Delen op andere websites

Hi.

De Gost Tower is waarschijnlijk gewoon een verkeerstoren in de verte welke ze niet hebben verwijderd (In Vice City niet, en bij VCS hebben ze 'm d'r overigens nog niet uitgehaald..) Hij verdwijnt zodra het eiland wordt geladen, en is dus ook niet aan te raken. De beta bestaat ook niet.. Je hebt alleen foto's en filmpjes over de "beta versie", alleen zijn dit gewoon alle dingen bij elkaar die gewijzigd zijn in de echte versie. Een echte beta versie in de vorm van een echt DVD'tje bestaat dan ook niet. Bovendien worden niet alle dingen tegelijk verwijderd, sommige ideeën worden al heel vroeg geschrapt, andere pas vlak voor de release.

Conclusie: Je staat uit je duim te zuigen. :D

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Hi.

Dat je de ''Beta'' hebt klopt al niet, want niemand heeft de beta van Vice City, op Rockstar na. Deze zal ook nóóit verkrijgbaar zijn, dus daarom lul je alles denk ik. ;)

Hier een screen

Delen op andere websites

Ja, goede grap, zal niemand aan twijfelen.

Om even je ongelijk aan te tonen:

Vice City is al ruim 5 jaar uit ondertussen. In al die 5 jaar heeft nog nooit iemand kunnen doen wat jij nu vertel, de kans dat jij dat nu dus wel zou kunnen is dus minder dan nihil.

Vervolgens is het zwaar belachelijk dat een screen niet geüpload kan worden. Als je die screen hebt, sla je em gewoon op als .jpg, je upload em even via imageshack o.i.d. en je zet em hier neer. Dat het niet lukt is een beetje een rare smoes.

Oftewel, zoals al eerder gezegd werd, wat jij zegt klopt niet. Maar we gaan hier uit van het goede in de mens, dus als je het even kunt bewijzen, gaan we je misschien nog geloven.

Delen op andere websites

Ja, goede grap, zal niemand aan twijfelen.

Om even je ongelijk aan te tonen:

Vice City is al ruim 5 jaar uit ondertussen. In al die 5 jaar heeft nog nooit iemand kunnen doen wat jij nu vertel, de kans dat jij dat nu dus wel zou kunnen is dus minder dan nihil.

Vervolgens is het zwaar belachelijk dat een screen niet geüpload kan worden. Als je die screen hebt, sla je em gewoon op als .jpg, je upload em even via imageshack o.i.d. en je zet em hier neer. Dat het niet lukt is een beetje een rare smoes.

Oftewel, zoals al eerder gezegd werd, wat jij zegt klopt niet. Maar we gaan hier uit van het goede in de mens, dus als je het even kunt bewijzen, gaan we je misschien nog geloven.

Je hebt helemaal gelijk vind ik, alleen worden er toch nog steeds nieuwe dingen in VC ontdekt.

Delen op andere websites

Nee niet echt. Alles is al lang en wijlen ontdekt. Als je nu nog denkt iets écht te ontdekken, dan staat het gewoon niet online of zoek je niet goed genoeg. Wat mij betreft mogen er daarom ook slotjes op EasterEggs-topics enzo, maar dat terzijde.

Oh trouwens, mocht het je ook al niet lukken afbeeldingen in .jpg op te slaan of dat ImageShack het ineens niet doet, kun je het ook nog altijd Zippen met WinZip of WinRar. .Zip bestanden kunnen hier ook upgeload worden en anders nog wel op RapidShare.com/MegaUpload.com

Delen op andere websites

Ik zie aan je HUD, je minimap, en de plaatsnaam dat je VC aardig veel gemod hebt. Ik zou zeggen dat je de verre-afstands model hebt geïnstalleerd... Of hoe je dat ook wil noemen.

Het kan ook zijn dat het wat langzaam is geladen (dit komt wel vaker voor als je van het een naar het ander eiland gaat),

Delen op andere websites

Gezien het aantal mods dat je gebruikt zal het wel aan een verkeerd geïnstalleerde mod liggen. De Ghosttower is niets anders dan een model van een gebouw dat je hoort te zien wanneer je veraf bent (een LOD, zeg ik dat goed, modders?). Bugs met LODs komen vaker voor bij mods. Je hebt geen beta en bent niet illegaal.

Bij de weg, het feit dat je je screens niet kon uploaden ligt aan het feit dat je geen .bmp-afbeeldingen kunt uploaden. Sla je afbeeldingen voortaan op als .jpg, dan kan het wel.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...