Xanland Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik zit met de volgende error als ik het spel opstart via een originele v2.00 exe: Original disc could not be found or authenticated Tevens ook even een screen van gemaakt: Het is zeer irritant, want ik heb gewoon een legale versie gekocht. Maar als ik bijvoorbeeld de v2.00 exe hernoem en een gta_sa.exe neerzet van v1.00 heb ik nergens problemen mee. Dat vind ik zelf zeer gek. Weten jullie dus misschien wat het probleem kan zijn en hoe ik dat het beste kan oplossen? Groet, Xanland. Bewerkt: 24 januari 2008 door Xanland Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Als dat zo is, dan denk ik dat ie je disc niet helemaal goed kan lezen, probeer 'm dan eens voorzichtig schoon te maken, en doe dan nog eens een poging. Veel succes! Reageren
NTAuthority Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Mmm, blijkbaar kan een nieuwere versie van de kopieerbeveiliging, die in de 2.00-EXE ingebouwd zit, de zwakke sectoren niet correct lezen... Controleer je disc op krassen, en vingervlekken Ik snap trouwens niet waarom je niet gewoon een v1.00-EXEfile gebruikt? (trouwens, erg toevallig, die hostnaam van die image die je open hebt in de achtergrond op die screenshot nslookup't naar mijn IP-adres, toevallig op DBH? ) Bewerkt: 25 januari 2008 door NTAuthority Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.