Jump to content

Wat zou jij doen als GTA 4 geannuleerd werd?

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat zouden jullie doen als als GTA 4 geannuleerd werd?

Het is vrijwel zeker dat de nu gegeven datum klopt. Anders zouden ze het niet geven natuurlijk. Dus ik denk niet dat het geannuleerd zal worden, aangezien nu aan iedereen bekend hebben gemaakt dat die datum kopt. En trouwens zal hun dat ook een slechte naam opleveren…

Geplaatst:

Zelfmoord, nee geintje :schater::duh: Ik denk dat ik flink zal vloeken en schelden en dan naar R* North zal gaan om daar wat ruiten in te gooien ^_^

Geplaatst:

ja zelfmoord is dan toch wel een heel goede optie

haha nee:P als het wordt geannuleerd, dan komt het vast een paar dagen later uit. en het lijkt me heel erg sterk dat ze een spel waar ze een flinke poos aan werken uiteindelijk niet uit brengen.

Geplaatst:

Ik zou een grote lange dreigbrief schrijven, met daarin al mijn kritiek en commentaar, en dan nog is 2 kantjes vol met hoeveel vrienden ik wel niet kom, en ook nog maar es 4 met dat ik naar dat gebouw ga en mezelf opgablazen.

Maar goed :7 ik denk niet dat het nog geannuleerd wordt ^_^

Geplaatst:

Jullie doen precies alsof dat het einde van de wereld is als ik de reactie's hier zo lees..

Ik zou het inderdaad ook jammer vinden maar ga daarvoor rockstar niet bedreigen of huilen natuurlijk. Het leven gaat gewoon door. Natuurlijk denk ik persoonlijk niet dat het nu geannulleerd word. Er is een realesse datum bekend die niet zo ver weg meer af is, dus die kans is zeer klein. Zou dus niet teveel zorgen maken als ik jullie was ;)

Geplaatst:
Waarom zouden ze GTA IV annuleren als hij al bijna klaar is ? :7

Dat vraag ik me ook af.

Maar moesten ze het echt doen, dan zou ik uitkijken naar de volgende versie van GTA.

Geplaatst:

Ik zou het heel jammer en zeker ook heel erg vreemd vinden als GTA IV geannuleerd zou worden maar dreigbrieven sturen of zelfmoord plegen slaat natuurlijk nergens op.

Er is meer in het leven dan alleen GTA IV.

Call of Duty (2/4/5) bijvoorbeeld, en natuurlijk Far Cry (2) en Crysis.

Geplaatst:

Als GTA IV geannuleerd word zou ik op de bank rustig na denken welke andere spellen ik zal kopen, er komen heus wel games die even goed of beter zijn dan GTA IV. Zoals Mafia 2, dat word ook een topper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...