Jump to content

Wat zou jij doen als GTA 4 geannuleerd werd?


mc-mo

Recommended Posts

Als GTA IV geannuleerd word zou ik op de bank rustig na denken welke andere spellen ik zal kopen, er komen heus wel games die even goed of beter zijn dan GTA IV. Zoals Mafia 2, dat word ook een topper.

Wijze woorden van het beste lid! _O_ 't is maar een spel, jongens. Wel een ongelofelijk tof spel, maar denk aan Call of Duty 4, ook zo'n topper. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Flippen, wat denk jij? Ik zou helemaal knettergestoord gaan schuimbekken en allemaal spastische trekjes en tics krijgen dit waarschijnlijk de rest van mijn leven bijblijven (Of er moet snel een veel betere GTA V uitkomen:P). Waarschijnlijk is er dan een dwangbuis en wellicht een exorcist nodig om me weer rustig te krijgen. Dussss.. laat GTA IV maar gewoon komen (op de PC, anders gebeurt bovenstaande alsnog).

Link to comment
Delen op andere websites

ja alsof ze hem gaan annuleren. Ik denk dat ze misschien al een half miljoen stuks al hebben verkocht (pre-ordering)

En dat is alleen in Nederland, in Amerika zullen er wel een miljard preorders zijn. :Y Kortom, niks om je zorgen over te maken.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Denk niet dat ze het gaan annuleren. Weet je hoeveel geld ze daarmee mislopen. Ook zetten ze op die manier hun reputatie op het spel. Wat denk je hoe de fans, en dan heb ik het niet alleen over de nederlandse fans, maar gewoon wereldwijd gezien gaan reageren :duh: . Ik denk dat niet alleen wij maar ook meerdere mensen wereldwijd toch wel enigzins teleurgesteld waren bij de uitstel van vorig jaar. Het draait uiteindelijk maar om 1 ding: Geld, enorm veel geld :dans: . Dus: It aint gonna happen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...