SummerBase Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Als GTA IV geannuleerd word zou ik op de bank rustig na denken welke andere spellen ik zal kopen, er komen heus wel games die even goed of beter zijn dan GTA IV. Zoals Mafia 2, dat word ook een topper. Wijze woorden van het beste lid! 't is maar een spel, jongens. Wel een ongelofelijk tof spel, maar denk aan Call of Duty 4, ook zo'n topper. Reageren
Romal Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Er zijn geen betere spellen als GTA IV Reageren
The Wizard Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Gewoon verder gaan met mijn leven en een andere spel kopen Reageren
ll.mulder Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Niet zoveel, ik verheug me eer zowieso niet op :$ Tenzij er een pc versie uitkomt Reageren
murderboy Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Zelfmoord, nee geintje Ik denk dat ik flink zal vloeken en schelden en dan naar R* North zal gaan om daar wat ruiten in te gooien zelfde hier, maar zonder dat ruitje in gaan gooien, want ik kom daar niet Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Da allerheiligste quote " Meh" uitspreken en doorgaan met Need for Speed Pro Street. Het is maar een spel ofzo. Als je 40 jaar bent heb je er toch geen zak meer aan Reageren
DonLeone Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Flippen, wat denk jij? Ik zou helemaal knettergestoord gaan schuimbekken en allemaal spastische trekjes en tics krijgen dit waarschijnlijk de rest van mijn leven bijblijven (Of er moet snel een veel betere GTA V uitkomen:P). Waarschijnlijk is er dan een dwangbuis en wellicht een exorcist nodig om me weer rustig te krijgen. Dussss.. laat GTA IV maar gewoon komen (op de PC, anders gebeurt bovenstaande alsnog). Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Als dat zou gebeuren zou R* beter kunnen stoppen Reageren
Gino99 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Tja ik zal dan wel een week erg teleurgesteld zijn,maar na een poosje koop ik wel weer andre games,maar toch zou ik het dan erg jammer vinden.Maar ze annuleren het toch niet Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ja alsof ze hem gaan annuleren. Ik denk dat ze misschien al een half miljoen stuks al hebben verkocht (pre-ordering) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) ja alsof ze hem gaan annuleren. Ik denk dat ze misschien al een half miljoen stuks al hebben verkocht (pre-ordering) En dat is alleen in Nederland, in Amerika zullen er wel een miljard preorders zijn. Kortom, niks om je zorgen over te maken. Bewerkt: 26 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 metal gear solid 4 en gran turismo 5 kopen voor de pijn te verlichten. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Denk niet dat ze het gaan annuleren. Weet je hoeveel geld ze daarmee mislopen. Ook zetten ze op die manier hun reputatie op het spel. Wat denk je hoe de fans, en dan heb ik het niet alleen over de nederlandse fans, maar gewoon wereldwijd gezien gaan reageren . Ik denk dat niet alleen wij maar ook meerdere mensen wereldwijd toch wel enigzins teleurgesteld waren bij de uitstel van vorig jaar. Het draait uiteindelijk maar om 1 ding: Geld, enorm veel geld . Dus: It aint gonna happen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.