-eend- Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Is er een trainer dat je ''behoeftes'' altijd vol zijn? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Is er een trainer dat je ''behoeftes'' altijd vol zijn? Ik weet een manier die ik altijd uitvoerde, maar ik had wel de Deluxe edition. Je doet eerste de cheat ''move objects_on''. Ga naar koopstand, klik op je personage en verwijder hem (dat kan door deze cheat. ). Ga terug naar je leven en klik weer op je poppetje en hij zal er met volle behoeftes weer terug spawnen. Met deze cheat kan je ook rekeningen verwijderen, dat is lekker handig meegenomen toch? Reageren
-eend- Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Owjaa xD Was vergeten dat ut zo ook kon .. Lang geleden dat ik 1 deed xD Bij 2 is ie weer terug als je familie opnieuw opstart xD xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.