lazlow Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Jaja ik heb voor het eerst ook een probleempje :lol: Ik ben met de import/export bezig en via de FAQ op gtagames.nl zag ik de plaats van de sentinal. Maar toen ik 'm wou pakken was deze op slot. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Misschien zo'n takelwagentje ervoor klikken? Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar er stond geen nuttige informatie in. In elk geval, wat moet ik nu doen? Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 je stelt een vraag...maar je geeft gelijk ook antwoord Misschien zo'n takelwagentje ervoor klikken? je kan ook met dat vliegtuig die sentinel vervoeren....off misschien met een kettingzaag de deuren eraf zagen...(werkte in VC iig wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vialpando Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 of je maakt hem kapot, gaat een rondje om en als je terug komt, staat hij erweer, met de deuren open. dit werkte ook bij mij toen ik de euro wilde pakken voor de import/export missies :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 je stelt een vraag...maar je geeft gelijk ook antwoord Misschien zo'n takelwagentje ervoor klikken? je kan ook met dat vliegtuig die sentinel vervoeren....off misschien met een kettingzaag de deuren eraf zagen...(werkte in VC iig wel) Als een auto op slot is kan je de deuren er volgens mij niet af krijgen ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diks Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 of je maakt hem kapot, gaat een rondje om en als je terug komt, staat hij erweer, met de deuren open. dit werkte ook bij mij toen ik de euro wilde pakken voor de import/export missies :rolleyes: Ik had hier ook vaak last van. Als je bovenstaande probeert dan wil het meestal wel lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Godfather wrote:je kan ook met dat vliegtuig die sentinel vervoeren Welk vliegtuig heb jij 't nu over dan? Ik dacht dat er geen vliegtuigen/helikopters waren waarmee je kon takelen. (uitgezonderd de cargobob die je in een missie krijgt) of heb je d'r een cheat device voor nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Godfather wrote:je kan ook met dat vliegtuig die sentinel vervoeren Welk vliegtuig heb jij 't nu over dan? Ik dacht dat er geen vliegtuigen/helikopters waren waarmee je kon takelen. (uitgezonderd de cargobob die je in een missie krijgt) of heb je d'r een cheat device voor nodig? Kan idd niet, Godfather vertelde mij al dat hij zich vergiste ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 je kunt hem heus wel toch ergens anders pakken? waarom speciaal die plaats, ze rijden veel in Las vegas en de duure buurt van Los santos (mooi Toedeloe <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Dus die Sentinals rijden gewoon rond i.p.v. dat ze op de parkeerstraat staan? Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 en waar katie woont daaar zie ik hem altijd maaar dan ook echt altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.