Sjorszzz Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Waar word je geld en wapens die je hebt gehaald opgeslagen in samp? In de server of op internet of op je eigen pc? Want ik wil met mijn account op een andere pc verder sampen. Maar kan dit wel? Want als het verdiende geld op je eigen pc word opgelsagen word dit moeilijk. Dus weet iemand hier meer over hoe dit zit? MVG Sjors12345 Reageren
Sandra Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 - Of statistieken wel of niet worden opgeslagen, hangt van de server af. - Als je je moet registreren & inloggen, kan je er vanuit gaan dat er (wat) statistieken worden opgeslagen - Dit wordt op de computer waarop de server gehost wordt opgeslagen, dus niet op je eigen computer. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Dus als ik bij iemand anders op de pc op mijn account in de server wil verder SAMPen kan dit gewoon? Bewerkt: 25 januari 2008 door sjors12345 Reageren
Sandra Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Jep Je moet dan wel op dezelfde server zitten waar je je account hebt aangemaakt, en je moet ook precies dezelfde naam weer gebruiken, en uiteraard ook hetzelfde wachtwoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.