Jump to content

hoe werkt een mod?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben pas net nieuw, en ik wil best wel weten waar je een mod moet plaatsen, en hoe je het moet starten.

Geplaatst:
ik ben pas net nieuw, en ik wil best wel weten waar je een mod moet plaatsen, en hoe je het moet starten.

Welkom op het forum!

In de Master Tutorial List vind je een complete verzameling van tutorials. Onder ‘Overige SA tuts’ vind je twee tutorials die goed te gebruiken zijn voor het installeren van mods, namelijk de Handleiding voor IMG-Tool 2.0 en Het installeren van een modifcatie met behulp van SAMI. Deze laatst genoemde gaat over voertuigen, omdat je met SAMI (dat voluit staat voor ‘San Andreas Mod Installer’) enkel voertuigen kunt installeren. Voor de overige mods is het vrijwel altijd mogelijk om ze te installeren met de IMG Tool.

Geplaatst:
bij mij zegt het: io fout 32
Aha :duh:

Welke tool gebruik je (van de 2)? Wat doe je precies? Wanneer krijg je die error?

Beschrijf eens gedetailleerd stapsgewijs wat je aan het doen bent. Des te groter de kans dat iemand inziet wat die error zou moeten betekenen.

In dit topic staat (post #10) dat het wellicht helpt om bestanden te verwijderen (Delete) en toe te voegen (Add), in plaats van ze te replacen (Replace).

Vervolgens <Rebuild Archive>

Geplaatst:

doe ik oook,

het gaat zo:

eerst klik ik rmb en dan 'delete'

dan staat er:

are u sure u want to delete?

dan klik ik op yes

dan komt er een schermpje met I/O fout 32

maar dan word het niet deleted

(imgtool)

Geplaatst: (bewerkt)
doe ik oook,

het gaat zo:

eerst klik ik rmb en dan 'delete'

dan staat er:

are u sure u want to delete?

dan klik ik op yes

dan komt er een schermpje met I/O fout 32

maar dan word het niet deleted

(imgtool)

Heb je alleen lezen uit, en is IMGtool in een mapje geplaats met zijn bestanden of klik je op imgtool uit een winzip of winrar programma geopend?

Greetz Ferryn

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...