Big Playahh Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 welke gaming style moet ik nemen: ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) welke gaming style moet ik nemen:ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Maar speel je echt zo van: Volop iedereen van m'n pad knallen of is het van: Stilletjes achter een muurtje wachten totdat iemand langs loopt en hem dan neer knallen? Van Johannes47 Bewerkt: 25 januari 2008 door Johannes47 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 welke gaming style moet ik nemen:ik speel altijd met een thompson(is machine geweer of submachine)(CoD en MOH AA) soms sniper ik met die zelfde thompson en ik speel altijd deadmatch. kunnen jullie me helpen? Maar speel je echt zo van: Volop iedereen van m'n pad knallen of is het van: Stilletjes achter een muurtje wachten totdat iemand langs loopt en hem dan neer knallen? Van Johannes47 eerste meestal Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik denk dat je dan het best Uber-pwner kunt kiezen. Van Johannes47 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik denk dat je dan het best Uber-pwner kunt kiezen.Van Johannes47 ok bedankt Reageren
VforV Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Die 'gaming style' maakt eigenlijk niets uit hoor. Ik heb gewoon noob kill3|2. ^^ h4x u53|2 is ook een leuke. xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.