js007 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 als je vice city stories 100% uitspeelt dan krijg je toch oneindig zuurstof ( zwemmen ) ik heb het niet zien staan op wikigta Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Oneindig lang kunnen zwemmen ontgrendel je als je de zijmissie 'Beach Patrol' voltooid hebt, dus niet per definitie pas nadat je de 100% behaald hebt. Edit @ hieronder: Kan gebeuren Bewerkt: 25 januari 2008 door Pietje II Reageren
js007 Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Oneindig lang kunnen zwemmen ontgrendel je als je de zijmissie 'Beach Patrol' voltooid hebt, dus niet per definitie pas nadat je de 100% behaald hebt. foutje van mij dan kan het ook als je vcs 100% het uitgespeelt dat je met zware wapens snel kunt lopen >>> Door Dizzee: Dubbelpost samengevoegd. Dubbelposten is niet toegestaan.<<< Reageren
mdasdp Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 als je 100% procent hebt gebeuren er 2 dingen : je krijgt oneindige kogels en je kunt dingen bekijken in je savehouse zo ben de naam nu eff kwijt .. zo filmpjes over het spel denk ik Reageren
game~skater Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 als je 100% procent hebt gebeuren er 2 dingen : je krijgt oneindige kogels en je kunt dingen bekijken in je savehouse zo ben de naam nu eff kwijt .. zo filmpjes over het spel denk ik cutscenes Reageren
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 dat grootste wapen de M249 daar kan je toch met lopen , normaal loop je zo sloom met een minigun maar met dit wapen kun je lopen ik bedoel dus niet sprinten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.