/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Als iemand mijn savegame zou willen proberen te doen, ( ikkom niet uit de missie omdat ik geen enkel corona ding zie) om te kijken of jullie wel de corona's zien, zou ik dat zeer op prijs stellen! alvast bedankt, hier is de savegame GTASAsf1.b Bewerkt: 25 januari 2008 door /Mark
Big Boss Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Welke versie van het spel is het? V1 of V2? En zie je de corona's niet bij een enkele oefening niet of bij allemaal niet? Edit: Ik kijk wel even ... Bewerkt: 25 januari 2008 door Big Boss
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Sorry voor de screenshot ; heb veranderd.. mislukte eerst beetje erg.. nu staat er als het goed is de juiste savegame
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Nee, ik ben bij de eerste missie "Take off" en daar zie ik de corona niet
Donwell Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik denk dat ik de oorzaak al weet. Je krijgt de corona pas te zien zodra je de wielen inklapt, wat jij hoogwaarschijnlijk niet hebt gedaan. De wielen klap je in/uit met '2'.
Big Boss Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik zie de corona's wel hoor ... Je moet wel eerst het landingsgestel intrekken voordat je ze ziet
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik denk dat ik de oorzaak al weet. Je krijgt de corona pas te zien zodra je de wielen inklapt, wat jij hoogwaarschijnlijk niet hebt gedaan. De wielen klap je in/uit met '2'. Ik zal even proberen, ik heb de pijltoets DOWN ingedrukt.. dankje!
Big Boss Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Nouja, mocht je er in geïnteresseerd zijn: MISSION PASSED RESPECT + - Toegang tot alle luchthavens. - Een stuntplane spawnt op het vliegveld (alles minstens zilver gehaald). - Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt. Bewerkt: 25 januari 2008 door Big Boss
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Nouja, mocht je er in geïnteresseerd zijn:MISSION PASSED RESPECT + - Toegang tot alle luchthavens. - Een stuntplane spawnt op het vliegveld (alles minstens zilver gehaald). - Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt. Nu komt er Het begin voor als ik spel laad Waar moet ik hem opslaan dan?
Big Boss Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Hij moet gewoon in ...\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files. Je zou de gepatchte versie 2 moeten hebben, net als ik, anders kon ik hem ook niet laden.
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Hij moet gewoon in ...\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files. Je zou de gepatchte versie 2 moeten hebben, net als ik, anders kon ik hem ook niet laden. Zal even proberen. zonet zag ik wel de naam van de missie (learning to fly) maar toen ik opende, kwam het begin ervoor.
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Hij moet gewoon in ...\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files. Je zou de gepatchte versie 2 moeten hebben, net als ik, anders kon ik hem ook niet laden. Zal even proberen. zonet zag ik wel de naam van de missie (learning to fly) maar toen ik opende, kwam het begin ervoor. Heb hem nu wel op goeie plaats geinstalleerd, als ik open begint ie weer helemaal aan het begin? dat hij aankomt bij los santos ?
Ghost_Rider Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Zoals ik lees gaat het over een V2 savegame? Zoja, dan zal hij hem vergeten zijn door de ID Converter te halen. Probeer de savegame eens in mijn bijlagen, want ik heb de ID converter er over gebruikt.
/Mark Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Zoals ik lees gaat het over een V2 savegame? Zoja, dan zal hij hem vergeten zijn door de ID Converter te halen. Probeer de savegame eens in mijn bijlagen, want ik heb de ID converter er over gebruikt. Nu doet hij het gelukkig wel! Allebei heel erg bedankt, zo foutje kan gebeuren he;)
Recommended Posts