Jump to content

Vice City Cheatdevice

.::FLIPKIP::.

Recommended Posts

Hallo, ik heb net mijn psp gedowngrade van 3.11 en er een custom firmware (3.80M33-5) op gezet. Nu heb ik cheatdevice ge-probeert te installeren.. maar het lukt geloof ik niet echt.

Wat heb ik hier fout gedaan:

Geen Devhook,

Mapje gemaakt in PSP root met de naam: SEplugins

vcscheatdevice371.prx erin gedaan

game.txt bestandje gemaakt en dit erin gezet: ms0:SEplugins/vcscheatdevice.prx >> X:\SEplugins\game.txt

Delen op andere websites

nee voor cheatdevice MOET je een custom firmware hebben EN devhook.

Kijk op sites voor instructies om devhook op je psp te zetten, zonder devhook heb je er niks aan.

Bewerkt: door king-dragon!
Delen op andere websites

nee voor cheatdevice MOET je een custom firmware hebben EN devhook.

Kijk op sites voor instructies om devhook op je psp te zetten, zonder devhook heb je er niks aan.

Weet jij eigenlijk wel waar je het over hebt? Het is onzin dat je voor CheatDevice devhook nodig hebt..

Volgensmij is het enigste wat je fout doet is dat je ms0:SEplugins/vcscheatdevice.prx in game.txt zet, terwijl je vcscheatdevice371.prx gebruikt. Dus dat moet je even veranderen naar ms0:SEplugins/vcscheatdevice371.prx. Van de M33 FW's weet ik niets af, maar bij de OE's moet je nog even bij het opstarten de R-toets.gif-toets inhouden en de prx inschakelen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...