Tim Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 He ik snap deze missie niet, je moet in 5.00 minuten naar een blipje op de radar gaan als je daar aankomt verdwijnt het puntje, naderhand kom je uit op het vliegveld maar daar moet je die gast zoeken met behulp van signalen, maar dat lukt niet, kan iemand mij aanwijzen waar hij is op een kaart alvast bedankt Tim Reageren
Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Hey, het plaatje downloaden en hier opzetten is toch moeilijker dan ik dacht dus dan vertel ik het je wel, als je op je plattegrond kijkt van het vliegveld, dan zie je in het zwart getekent een hele lange landingsbaan, zodra je op het vliegveld ben dan ga je ongeveer 3/4 op die landingsbaan staan met je gezicht naar het water, wacht even en zie dat ze met een (wit) busje naar je toe komen... in ieder geval moet je die landingsbaan in de gaten houden Reageren
Trax Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Des te dichter bij je komt, des te sterker het signaal wordt Reageren
tonio Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 hij komt bij de opstijg baan of aan de hele andere kant bij die garage voor vliegtuigen ( een beetje op het singal of gaan dan weet je het wel precies... :lo: ) MzzL Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) Let gewoon heel goed op het balkje van de signalen. Als het balkje in één keer heel snel vol word dan weet je dat je op de goede weg zit. Succes Bewerkt: 20 januari 2005 door petersmurfje Reageren
ikkuh Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 ga naar www.messe.nl vind je heel veel over GTA SA :lol: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 het is niet bedoeld dat je hier reclame maakt voor een andere site en hier vind je denk ik wel meer dn op die andere site Reageren
Esther Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 hier heb ik het met een rode stip aangegeven Reageren
Insane Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 hey Esther, het is niet altijd het geval dat die gasten daar staan. in het begin had k een beetje moeite met die missie en hij mislukte, ik dded hem daarna en toen stonden ze op een hele andere plek op de landingsbaan Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 hier heb ik het met een rode stip aangegeven is het niet die missie dat je da getunende busje moet pakken??? Reageren
tonio Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 JaH... en als je niet weet waar over het gaat kan je beter je mond houden <_< Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 waar slaat dat nou weer op....je hebt gewoon het recht om te reageren....en jou plicht is om niet zo raar te doen...capiche? Reageren
Esther Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 waar slaat dat nou weer op....je hebt gewoon het recht om te reageren....en jou plicht is om niet zo raar te doen...capiche? Dank je wel, ik wou alleen maar helpen hoor.....ik ben ook maar een mens.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.