Jump to content

GTA VC : file to big ? :S

Recommended Posts

Geplaatst:

bij elke mod die ik wil vervangen (met imgtool2.0) zeg ie "File to big to replace" ofzo iets kan iemand me helpen??

ik zou je dankbaar zijn :tu:

Geplaatst:

Als je de woorden vertaald, krijg je de volgende zin: 'Bestand te groot om te vervangen'. Ikzelf denk dat je de bestanden vervangt door op het bestand te klikken en dan de optie 'Replace' te gebruiken, maar je kan hem beter verwijderen en dan de nieuwe toevoegen. Zo krijg je geen gezeur dat het bestand te groot is om te vervangen. ;)

Mocht dat ook niet werken, is het bestand zelf te groot voor de GTA3.img, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Als je de woorden vertaald, krijg je de volgende zin: 'Bestand te groot om te vervangen'. Ikzelf denk dat je de bestanden vervangt door op het bestand te klikken en dan de optie 'Replace' te gebruiken, maar je kan hem beter verwijderen en dan de nieuwe toevoegen. Zo krijg je geen gezeur dat het bestand te groot is om te vervangen. ;)

Mocht dat ook niet werken, is het bestand zelf te groot voor de GTA3.img, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. :)

Ok ik zal ff proberen ;)

Ok ik zal ff proberen ;)

lukt niet , ik krijg DIR error ofzo :S kan je me nog verder helpen ?? :)

EDIT : als ik em verwijder

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

'Alleen lezen' uitschakelen, dat doe je door met de rechtermuisknop op de map van het spel te klikken, Eigenschappen aan te klikken en vervolgens 'Alleen lezen' uitschakelen.

Geplaatst:
'Alleen lezen' uitschakelen, dat doe je door met de rechtermuisknop op de map van het spel te klikken, Eigenschappen aan te klikken en vervolgens 'Alleen lezen' uitschakelen.

Maar daarna alsk alleen lezen heb uitgedaan en ik weer trug ga naar naar eigenschappen is ie weer gevinkt =S??

Geplaatst:

Kan kloppen, dat is een vrij irritant iets waar ik geen antwoord op heb om het te voorkomen, maar volgens mij staat hij wel 'bekend' dat 'Alleen lezen' uit staat, dus je kunt het volgens mij gewoon proberen. :)

Geplaatst:
Kan kloppen, dat is een vrij irritant iets waar ik geen antwoord op heb om het te voorkomen, maar volgens mij staat hij wel 'bekend' dat 'Alleen lezen' uit staat, dus je kunt het volgens mij gewoon proberen. :)

nope bij mij staat tie gevinkt :S en het lukt niet om hem uit te vinken :duh:

Geplaatst:

Ga naar het volgende pad:

...\Program Files\Rockstar Games

Vervang het stippelgedeelte door het stukje wat er nog voor moet, in de meeste gevallen moet daar C: voor staan.

Daarna klik je met de rechtermuisknop op je GTA Vice City map, en klik je op 'Eigenschappen'. Vink het uit, druk op 'Toepassen' en klik vervolgens op 'Toepassen op alle submappen en bestanden'. Klik op 'Ok', en laat het even zijn werk doen. Daarna zal hij het gewoon moeten doen, ongeacht hij staat aangevinkt of niet. :)

Geplaatst:
Ga naar het volgende pad:

...\Program Files\Rockstar Games

Vervang het stippelgedeelte door het stukje wat er nog voor moet, in de meeste gevallen moet daar C: voor staan.

Daarna klik je met de rechtermuisknop op je GTA Vice City map, en klik je op 'Eigenschappen'. Vink het uit, druk op 'Toepassen' en klik vervolgens op 'Toepassen op alle submappen en bestanden'. Klik op 'Ok', en laat het even zijn werk doen. Daarna zal hij het gewoon moeten doen, ongeacht hij staat aangevinkt of niet. :)

hey het werk harstikke bedankt!!! _O_:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...