sanvice Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen Meestal bedoelen ze je folders. Aangezien het om een mod van Sa gaat moet je de directory van SA pakken. Standaard is dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar als je ergens anders hebt geïnstaleerd moet je die map kiezen. Bewerkt: 25 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik heb een mod gedownload genaamt gti,maar als ik hem wil instaleren dan moet je je directory aan klikken maar wat is je directory kan iemand me helpen Meestal bedoelen ze je folders. Aangezien het om een mod van Sa gaat moet je de directory van SA pakken. Standaard is dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas, maar als je ergens anders hebt geïnstaleerd moet je die map kiezen. Je directory is de map waar gta_sa.exe ook staat. Normaal is het de map die Ghostrider al zei, En is het al gelukt? Greetz Ferryn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.