Ydude Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb gisteren Vice City gekocht. maar ik heb perongeluk een wanted level van 4 gekregen. (Vraag niet hoe) En ik kom er niet van af, ik heb al gesaved en " clean clothes" aangetrokken maar het helpt niet edit: whoops, dit gaat over gta: vice city niet over vcs. Mods, willen jullie dit even verplaatsen? Bewerkt: 25 januari 2008 door Ydude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Heej, Wat je moet doen om je wanted level kwijt te raken is naar de Pay 'n Spray gaan. Het kost 100$ om je wagen om te spuiten. Vervolgens moet je geen misdaden doen totdat de sterretjes helemaal weg zij. MvG, GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ydude Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Dat kan niet, want als ik naar buiten ga wordt ik doodgeschoten of uit mijn auto gerukt door de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Dat kan niet, want als ik naar buiten ga wordt ik doodgeschoten of uit mijn auto gerukt door de politie. Gebruik je een trainer waar een functie opzit voor de politie voor altijd weg te doen? Want als je deze activeert terwijl je een wanted level hebt dan heeft het een omgekeerd effect: je blijft steeds dit wanted level houden. Als je geen trainer gebruikt moet je eens proberen new game te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ydude Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Normaal als je zegmaar, saved dan is je wanted level weg bij gta: vice city? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Nee, want je blijft in het spel... Sla 'm op, sluit af, en start VC weer op dan is de politie weg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ydude Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Ok dankje, het is gelukt, maar dat is wel irritant als even de politie wilt treiteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Heej, Normaal als je zegmaar, saved dan is je wanted level weg bij gta: vice city? aangezien je het in het VCS:General post had ik het idee dat je GTA VCS bedoelde. Maar blijkbaar GTA:VC Dat je politie kwijt raakt na het saven is pas mogelijk vanaf GTA:SA Ok dankje, het is gelukt, maar dat is wel irritant als even de politie wilt treiteren. Als het goed is zal je nadat je Wasted of Busted bent al je Wanted level verliezen. MvG, GTA-fan2 Bewerkt: 25 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.