Jump to content

Sa-Mp Probleem !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej ..,

Ik speel Sa-Mp Ik heb een Probleem

Eerst Me status

:Ik gebruik Mod's

:ik Gebruik Kilometer teller

:ik Gebruik Real SPeed Mod

: ik GEbruik Img tool 2.0

: ik Gebruik Sami

OKe nu Me Probleem Ik start SA-MP kies Een room Laad Goed Maar als die klaar is met laden dan,,

Komt er Licht Beeld Met map en alles dat je normaal ook als je start ziet En als ik erop klik keert ie trug naar gewoone als je je pc opstart Ik heb Een Fotoootje Gemaakt Bekijk Die maar ff

Bewerkt: door x-bloky-x
Geplaatst:
Heej ..,

Ik speel Sa-Mp Ik heb een Probleem

Eerst Me status

:Ik gebruik Mod's

:ik Gebruik Kilometer teller

:ik Gebruik Real SPeed Mod

: ik GEbruik Img tool 2.0

: ik Gebruik Sami

OKe nu Me Probleem Ik start SA-MP kies Een room Laad Goed Maar als die klaar is met laden dan,,

Komt er Licht Beeld Met map en alles dat je normaal ook als je start ziet En als ik erop klik keert ie trug naar gewoone als je je pc opstart Ik heb Een Fotoootje Gemaakt Bekijk Die maar ff

Dan moet je die mods maar allemaal deïnstaleren, want bij SA:MP mag je alleen texture/model mods gebruiken en géén mods die de handling aanpassen. De Real Speed mod verandert dit geloof ik en daarom sluit SA:MP af. ;)

Geplaatst:

welke kmteller gebruik je?

eentje met D3D9.dll soms? daardoor loopt ie vast!

en haal die modelmods eruit, daardoor kun je van gaan laggen.

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt aleen als ik de mods wil verwijderen met sami dan krijg ik iets vaags ik probeer sreen hot maar da lukt nie

Bewerkt: door x-bloky-x
Geplaatst:
bedankt aleen als ik de mods wil verwijderen met sami dan krijg ik dit

Je kan het beste San Andreas opnieuw instaleren. Dan worden de orginele bestanden weer teruggeplaats en is je SA weer modloos. :)

Geplaatst:

Of je mod het nog doet of niet, heeft geen invloed of je SA-MP kunt spelen of niet. De enigste mods die SA-MP accepteert, zijn texture mods en mods die een vorm doen veranderen zoals bijvoorbeeld een wagen, maar aanpassingen aan de map 'Data' accepteert het spel niet, zoals bijvoorbeeld de 'handling.cfg' die is aangepast.

Zoals Ghostrider hierboven dus al zei, eventjes je spel her-installeren zodat alles weer weg is, en als je dan SA-MP wilt installeren zorgvuldig de mods uitkiezen die SA-MP wél accepteert. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...