Flashingdemon666 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Ik was laatst gewoon een beetje Vice City aan het spelen toen ik dit zag. Een cheetha met maar een zijspiegel! Ik weet niet of dit al bekend is maar volgens mij is dit net zoiets als die taxi bug. Ik heb de screens in een .zip gestopt. Update: Ik had alle screens in word gegooid en daar een .zip van gemaakt maar die is nu te groot om te uploaden. En dat word document is het enige bewijs met screens. En ik kan ze ook niet op imageshack posten omdat ze in een word document staan. Bewerkt: 25 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 Ik was laatst gewoon een beetje Vice City aan het spelen toen ik dit zag. Een cheetha met maar een zijspiegel! Ik weet niet of dit al bekend is maar volgens mij is dit net zoiets als die taxi bug. Ik heb de screens in een .zip gestopt.Update: Ik had alle screens in word gegooid en daar een .zip van gemaakt maar die is nu te groot om te uploaden. En dat word document is het enige bewijs met screens. En ik kan ze ook niet op imageshack posten omdat ze in een word document staan. De "Cheetah" is een sportauto. Netzoals in San Andreas en GTA III, zit er ook maar één zijspiegel aan, als je naar echte sportauto's kijkt, zie je dat sommigen ook één spiegel hebben. Omdat de bestuurder er maar een nodig heeft als hij raced. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.