Jump to content

Zijspiegel Bug


Flashingdemon666

Recommended Posts

Ik was laatst gewoon een beetje Vice City aan het spelen toen ik dit zag. Een cheetha met maar een zijspiegel! Ik weet niet of dit al bekend is maar volgens mij is dit net zoiets als die taxi bug. Ik heb de screens in een .zip gestopt.

Update: Ik had alle screens in word gegooid en daar een .zip van gemaakt maar die is nu te groot om te uploaden. En dat word document is het enige bewijs met screens. En ik kan ze ook niet op imageshack posten omdat ze in een word document staan. :duh:

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was laatst gewoon een beetje Vice City aan het spelen toen ik dit zag. Een cheetha met maar een zijspiegel! Ik weet niet of dit al bekend is maar volgens mij is dit net zoiets als die taxi bug. Ik heb de screens in een .zip gestopt.

Update: Ik had alle screens in word gegooid en daar een .zip van gemaakt maar die is nu te groot om te uploaden. En dat word document is het enige bewijs met screens. En ik kan ze ook niet op imageshack posten omdat ze in een word document staan. :duh:

De "Cheetah" is een sportauto. Netzoals in San Andreas en GTA III, zit er ook maar één zijspiegel aan, als je naar echte sportauto's kijkt, zie je dat sommigen ook één spiegel hebben. Omdat de bestuurder er maar een nodig heeft als hij raced.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...