Jump to content

World Trade Center Mod


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste luitjes ik ben nu bezig met mijn WTC Mod maar ik heb een paar problemen/vragen:

- Hoe maak ik de Coll goed? Ik heb hetzelfde gedaan als bij die flitspaal maar nu is hij niet goed. Gewoon import de DFF, Coll script met hamertje dan Collision Mesh dan klikken op je object, weer op Collision mesh en export toch?

- Waar kan ik hem het beste neerzetten?

- Hoe komt dit? *screen 2+6*

Preview zie bijlage.

post-65808-1201281315_thumb.png

post-65808-1201281321.png

post-65808-1201281331_thumb.png

post-65808-1201281339.png

post-65808-1201281347_thumb.png

post-65808-1201281640.png

Bewerkt: door snelwegfreak
Geplaatst:

Je COL werkt niet goed omdat je object groter (hoger) is dan 256*256. Je zult dus je object in meerdere stukken moeten moeten verdelen.

Geplaatst:

Oké, maar weet iemand wel wat doe witte stroken zijn op screen 2 en 6? En wat ik er aan kan doen? :cya:

Geplaatst:
Oké, maar weet iemand wel wat doe witte stroken zijn op screen 2 en 6? En wat ik er aan kan doen? :cya:

Je moet voor alles een textuur hebben om een kleur te hebben in GTA. D.W.Z dat je nooit de materials ziet die je in 3ds max ze geeft, je moet altijd een textuur hebben om het zelfde effect te krijgen ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik bedoelde die zwarte stroken op screen 6, hoe krijg ik die weg want in Gmax kan ik ze niet verwijderen.

Nieuwe screen:

post-65808-1201301016.png

Geplaatst:
Ik bedoelde die zwarte stroken op screen 6, hoe krijg ik die weg want in Gmax kan ik ze niet verwijderen.

Leg eens wat beter uit wat je bedoelt, en je moet trouwens ook je schaalmodel weghalen als je je model ingame zet ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Beste Wazuup

kun je voor mij de coll in meerdere delen verdelen a.u.b. of goed uitleggen hoe het moet want mij lukt het niet?

Geplaatst:

Je hebt je Model in 3dsmax staan, je maakt een box van 256*256 aan, zet deze op je model en elke keer waar iets erbuiten valt, moet je de polygonen van je WTC afsplitsen met de ''detach'' functie. Zo krijg je meerdere losse delen die allemaal binnen het limiet van 256*256 vallen. Vervolgens zet je ze ingame met de MapIO, zie videotutorial in de Master Tutorial List.

Je krijgt dus ook meerdere dff bestanden, bijvoorbeeld wtc_part1, wtc_part2, en wtc_part3.

Geplaatst:

Ziet er goed uit.

Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden ook een wtc mod gehad.

Heb er toen een screen van gemaakt.

Bij die mod was alleen de ene toren 10 meter hoger als de andere, had mod na tijdje verwijderd omdat mta uitkwam en als je online speelde stond de toren wel eens in de weg.

post-7629-1201443114_thumb.jpg

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...