snelwegfreak Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Beste luitjes ik ben nu bezig met mijn WTC Mod maar ik heb een paar problemen/vragen: - Hoe maak ik de Coll goed? Ik heb hetzelfde gedaan als bij die flitspaal maar nu is hij niet goed. Gewoon import de DFF, Coll script met hamertje dan Collision Mesh dan klikken op je object, weer op Collision mesh en export toch? - Waar kan ik hem het beste neerzetten? - Hoe komt dit? *screen 2+6* Preview zie bijlage. Bewerkt: 25 januari 2008 door snelwegfreak Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Je COL werkt niet goed omdat je object groter (hoger) is dan 256*256. Je zult dus je object in meerdere stukken moeten moeten verdelen. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Is er toch niet een manier om dat toch in één keer te doen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Nee, maar het is geen moeite. Je moet alleen wat polygonen afsplitsen met de ''detach'' functie en apart exporteren. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Oké, maar weet iemand wel wat doe witte stroken zijn op screen 2 en 6? En wat ik er aan kan doen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Oké, maar weet iemand wel wat doe witte stroken zijn op screen 2 en 6? En wat ik er aan kan doen? Je moet voor alles een textuur hebben om een kleur te hebben in GTA. D.W.Z dat je nooit de materials ziet die je in 3ds max ze geeft, je moet altijd een textuur hebben om het zelfde effect te krijgen Greetz Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ik bedoelde die zwarte stroken op screen 6, hoe krijg ik die weg want in Gmax kan ik ze niet verwijderen. Nieuwe screen: Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dit is dus het geval: Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zie je probleem niet, er staat een streep op de stoep, dus? Dat zit gewoon in je textuur. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik bedoelde die zwarte stroken op screen 6, hoe krijg ik die weg want in Gmax kan ik ze niet verwijderen. Leg eens wat beter uit wat je bedoelt, en je moet trouwens ook je schaalmodel weghalen als je je model ingame zet Greetz Reageren
Timske Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Leuke mod, alleen textures vind ik niet zo leuk bij staan Maar succes Groeten Tim Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Beste Wazuup kun je voor mij de coll in meerdere delen verdelen a.u.b. of goed uitleggen hoe het moet want mij lukt het niet? Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Je hebt je Model in 3dsmax staan, je maakt een box van 256*256 aan, zet deze op je model en elke keer waar iets erbuiten valt, moet je de polygonen van je WTC afsplitsen met de ''detach'' functie. Zo krijg je meerdere losse delen die allemaal binnen het limiet van 256*256 vallen. Vervolgens zet je ze ingame met de MapIO, zie videotutorial in de Master Tutorial List. Je krijgt dus ook meerdere dff bestanden, bijvoorbeeld wtc_part1, wtc_part2, en wtc_part3. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Ziet er goed uit. Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden ook een wtc mod gehad. Heb er toen een screen van gemaakt. Bij die mod was alleen de ene toren 10 meter hoger als de andere, had mod na tijdje verwijderd omdat mta uitkwam en als je online speelde stond de toren wel eens in de weg. Reageren
Maurice97 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 ik weet aleen niety waar de wtc staat in gta sa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.