Black Force Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Die staat er ook niet standaard. De WTC die je hier op de screens ziet, zijn in GTA San Andreas gezet door degene die de screens heeft gepost. Je moet er dus wat voor doen om dit in je San Andreas te krijgen. Greetz, Black Force Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) ik weet aleen niety waar de wtc staat in gta sa Staat ook nog nergens of je moet hem gedownload hebben.. Groeten Tim EDIT: Had bericht van Black_Force nog niet gezien sorry Bewerkt: 6 februari 2008 door Timske Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ik weet aleen niety waar de wtc staat in gta sa Daar is één simpele verklaring voor, het World Trade Center stond in New York en niet in Los Angeles. Ik heb op Youtube trouwens een filmpje gezien van een WTC mod, en wel >>>hier<<<. Het ziet er leuk uit, het is namelijk erg vet om van zo'n hoog gebouw met een parachute af te springen. Ook met de hovercaft is het wel leuk. Reageren
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 ik weet aleen niety waar de wtc staat in gta sa Daar is één simpele verklaring voor, het World Trade Center stond in New York en niet in Los Angeles. Ik heb op Youtube trouwens een filmpje gezien van een WTC mod, en wel >>>hier<<<. Het ziet er leuk uit, het is namelijk erg vet om van zo'n hoog gebouw met een parachute af te springen. Ook met de hovercaft is het wel leuk. Soms maken ze ook van die basejump filmpjes ja dat ziet er ook leuk uit, 10 man met parachute Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.