RoL0 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Hey, Ik wil graag een eigen gebouw plaatsen naast FleischBerg (ergens in redcountry). Ik heb een goeie plek gevonden, maar daar staat dus al een gebouw. Mijn vraag is: hoe haal ik dat weg??? Ik heb de namen van de dff's al gevonden, maar kan ze niet terugvinden in de ipl's/ ide's!! Dit zijn de dff's die uit de game moeten: CE_waretank.dff CE_bigshed1.dff sw_cont03.dff sw_cont04.dff sw_cont05.dff sw_trailerjump.dff Er zijn nog wel een aantal andere die er ook staan, maar dit zijn de belangrijkste en de grootste. Dus: Hoe krijg ik deze bestanden uit de game! RoL0 Reageren
K.O. Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Volgens mij kom ik de namen wel degelijk tegen in countrye.ipl. Gebruik anders de zoekfunctie (Ctrl+F) naar bijvoorbeeld 'cont05'. Een andere manier om gebouwen zo weg te halen is door een tool genaamd MEd te gebruiken. Reageren
Puma Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Het is erg ingewikkeld om originele gebouwen uit San Andreas weg te halen, sommige gebouwen lijken haast wel gescript en deze gebouwen kun je dus niet weg krijgen door ze uit de IPL te verwijderen, want ze staan niet in de IPL (bijvoorbeeld de Xoomer garage, in San Fierro. Ik raad je aan om eerst te proberen of je het model al überhaupt succesvol ingame krijgt. Hoe dit werkt, kun je vinden in tutorials; er zijn een aantal van deze tutorials beschikbaar en je kunt degene die jij het fijnst en het makkelijkst te volgen vindt, eruit pikken. Klik hier om naar de Master Tutorial List te gaan. Wanneer je dit kunt, raad ik je aan (nee: dat moet), om je hele San Andreas map te backuppen. Zoals ik al eerder zei, zitten sommige gebouwen gescripted (ofzo), en wanneer je die met de Map-Editor verwijdert, kun je ze niet terugkrijgen (ik in ieder geval niet). Daarna kun je naar hartelust gebouwen verwijderen en toevoegen met de IPL (let wel op de limieten, maximaal 5 nieuwe objecten in San Andreas, in de IDE, deze "nieuwe" objecten kunnen net zo vaak als je wilt toegevoegd worden in de IPL's), let er wel op dat als je een origineel object uit de IPL verwijdert en je er zeker van bent dat dat object nergens in de spelwereld meer voorkomt, dat je 'm dan óók kunt verwijderen uit de IDE. Nu heb je weer een slot vrij, en heb je 6 nieuwe mogelijkheden tot nieuwe objects! Ik wens je veel succes, wanneer je nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd in dit topic, bij mij of bij vele anderen terecht. Reageren
RoL0 Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Het is erg ingewikkeld om originele gebouwen uit San Andreas weg te halen, sommige gebouwen lijken haast wel gescript en deze gebouwen kun je dus niet weg krijgen door ze uit de IPL te verwijderen, want ze staan niet in de IPL (bijvoorbeeld de Xoomer garage, in San Fierro.Ik raad je aan om eerst te proberen of je het model al überhaupt succesvol ingame krijgt. Hoe dit werkt, kun je vinden in tutorials; er zijn een aantal van deze tutorials beschikbaar en je kunt degene die jij het fijnst en het makkelijkst te volgen vindt, eruit pikken. Klik hier om naar de Master Tutorial List te gaan. Wanneer je dit kunt, raad ik je aan (nee: dat moet), om je hele San Andreas map te backuppen. Zoals ik al eerder zei, zitten sommige gebouwen gescripted (ofzo), en wanneer je die met de Map-Editor verwijdert, kun je ze niet terugkrijgen (ik in ieder geval niet). Daarna kun je naar hartelust gebouwen verwijderen en toevoegen met de IPL (let wel op de limieten, maximaal 5 nieuwe objecten in San Andreas, in de IDE, deze "nieuwe" objecten kunnen net zo vaak als je wilt toegevoegd worden in de IPL's), let er wel op dat als je een origineel object uit de IPL verwijdert en je er zeker van bent dat dat object nergens in de spelwereld meer voorkomt, dat je 'm dan óók kunt verwijderen uit de IDE. Nu heb je weer een slot vrij, en heb je 6 nieuwe mogelijkheden tot nieuwe objects! Ik wens je veel succes, wanneer je nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd in dit topic, bij mij of bij vele anderen terecht. Bedankt Puma, Ik heb al wel vaker objecten ingame gekregen en genoeg berichten gelezen waarin mensen vergaten back-ups te maken -zodat ze heel sa opnieuw moesten installeren- dat ik de HELE sa map heb gekopieerd . Maar ik wist niet dat je maar 5 nieuwe objecten in SA kon plaatsen! Ik zal kijken of ik deze gebouwen uit de map kan halen, anders zoek ik wel een andere plek! Nogmaals bedankt voor jullie informatie, RoL0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.