-Omar- Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Hallo beste leden. Ik ben de laatste tijd erg met PHPFusion aan het experimenteren. Zoals de taal veranderen enz. Alleen nu zou ik iets in het menu willen hebben ik zou één van de twee willen: Optie 1 Optie 2 Optie 1: zou wel moeten kunnen omdat die website zelf ook op PHPFusion draait. Dat er voor een nieuwe category een plaatje staat alleen hoe doe je dat? Optie 2: Als dit mogelijk zou zijn was het helemaal mooi! Alleen die website is volgensmij zelf gescript. Wie weet hoe ik 1 van de 2 kan doen? Alvast bedankt MVG, OmarM Reageren
Woetsha Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Optie 1: Je kan dit met veel manieren doen, je kan een nieuwe paneel maken en dan de navigatie paneel verwijderen en de nieuwe in de plaats zetten. En als ik me niet vergis kan je php gebruiken om je paneel op te maken. En dan plaats je in de inhoud van je nieuw paneel al je links en logo's/afbeeldingen. Optie 2: Die website is inderdaad zelf gescript, als je zo iets wil gebruiken moet je heel je php-fusion omzetten. Veel te moeilijk, hoe het gewoon bij het eerste optie veel makkelijker. Reageren
-Omar- Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Optie 1:Je kan dit met veel manieren doen, je kan een nieuwe paneel maken en dan de navigatie paneel verwijderen en de nieuwe in de plaats zetten. En als ik me niet vergis kan je php gebruiken om je paneel op te maken. En dan plaats je in de inhoud van je nieuw paneel al je links en logo's/afbeeldingen. Optie 2: Die website is inderdaad zelf gescript, als je zo iets wil gebruiken moet je heel je php-fusion omzetten. Veel te moeilijk, hoe het gewoon bij het eerste optie veel makkelijker. Oké bedankt. Ik heb een al een modeficatie gedownload ervoor . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.