Rullez Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Tuned By Rullez Credits to Pixel Parlour but al modified by Rullez. Not Tuned By Rullez Ik ben hier zo'n 2 weken mee bezig geweest. Mijn volgende project is een Nissan Skyline, en zal ergens in maart vertoon worden. Rates and Comments? Bewerkt: 25 januari 2008 door Rullez Reageren
Traser Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Tuned By Rullez Not Tuned By Rullez Ik ben hier zo'n 2 weken mee bezig geweest. Mijn volgende project is een Nissan Skyline, en zal ergens in maart vertoon worden. Rates and Comments? mmm? waar is de aa? ,Beetje saai,Velgen kloppen niet, Bewerkt: 25 januari 2008 door Traser Reageren
Rullez Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Tuned By Rullez Not Tuned By Rullez Ik ben hier zo'n 2 weken mee bezig geweest. Mijn volgende project is een Nissan Skyline, en zal ergens in maart vertoon worden. Rates and Comments? mmm? waar is de aa? ,Beetje saai,Velgen kloppen niet, Beetje saai is je eigen mening en de velgen kloppen zeker wel. Verder kan ik hier weinig mee. Ik heb BTW nog een nieuwere versie gemaakt. Damn doet het niet... Bewerkt: 25 januari 2008 door Rullez Reageren
GTA_ Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ik vind het echt wel vet, zelf kan ik het niet dus kan niet echt zeggen wat er beter of anders had gekunt/gemoeten, maar zeker mooi Reageren
Thabit Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Leip bakkie, leuk gedaan. Alleen zijn de achterlichten wel HEEL nep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.