MisterNelisss Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Heey, ik had even een vraagje. Ik zit nu in de laatste missie. Nou heb ik de Swat Van gestolen, waarmee je door de muren van Het Crack Palace moet rijden. Nou heb ik hem in m'n garage gezet, maar nu weet ik niet hoe ik de missie moet laten mislukken(Zodat ik dus de Swat Van mag houden). Iemand ideeën?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dat doe je door jezelf dood te laten gaan, dus gooi wat granaten tegen jezelf op en je bent dood. Succes. Reageren
MisterNelisss Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dat doe je door jezelf dood te laten gaan, dus gooi wat granaten tegen jezelf op en je bent dood. Succes. o ja^^ nog niet aan gedacht Bedankt! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Andere tips: Verdrink Ga tegen een muur staan en schiet een rocket launcher af Spring zovaak van een gebouw af Laat jezelf oppakken door de politie Laat jezelf overrijden op de snelweg Bedenk maar meer............ Reageren
MisterNelisss Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 ik weet genoeg manieren om dood te gaan Slotjeeeuuh! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.