yvea0 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Hee iedereen! ik wil me zus voor haar verjaardag is ged verrassen.. op mijn mannier:P Ik wil terwijl ze achter de computer zit, een bestand openen, en als je die opent je ee gezicht in je scherm ziet die gaat schreeuwen:P Ik heb het al geregeld hoe ik dat programma aan zet terwijl ze computert ( via remote desktop ) alles staat klaar!! ik heb alleen nog dat bestandje nodig... Kan iemand me helpen waar ik die kan vinden? Ik hb google al gezocht maar kon niks vinden Alvast bedankt! groetjes EDIT: ik ben op zoek naar een film bestand (.avi etc.) Bewerkt: 25 januari 2008 door yvea0 Reageren
Arthis Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Hee iedereen! ik wil me zus voor haar verjaardag is ged verrassen.. op mijn mannier:PIk wil terwijl ze achter de computer zit, een bestand openen, en als je die opent je ee gezicht in je scherm ziet die gaat schreeuwen:P Ik heb het al geregeld hoe ik dat programma aan zet terwijl ze computert ( via remote desktop ) alles staat klaar!! ik heb alleen nog dat bestandje nodig... Kan iemand me helpen waar ik die kan vinden? Ik hb google al gezocht maar kon niks vinden Alvast bedankt! groetjes mischien heb je hier iets aan. Ik begrijp je vraag niet helemaal. Edit: klik het niet meteen weg, het duurt even voor het leuke komt. Bewerkt: 25 januari 2008 door m.r.gido Reageren
yvea0 Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Hee iedereen! ik wil me zus voor haar verjaardag is ged verrassen.. op mijn mannier:PIk wil terwijl ze achter de computer zit, een bestand openen, en als je die opent je ee gezicht in je scherm ziet die gaat schreeuwen:P Ik heb het al geregeld hoe ik dat programma aan zet terwijl ze computert ( via remote desktop ) alles staat klaar!! ik heb alleen nog dat bestandje nodig... Kan iemand me helpen waar ik die kan vinden? Ik hb google al gezocht maar kon niks vinden Alvast bedankt! groetjes mischien heb je hier iets aan. Ik begrijp je vraag niet helemaal. Edit: klik het niet meteen weg, het duurt even voor het leuke komt. haha:P bedankt! maar niet helemaal wat ik zoek.. me zus kent die al en ik zoek een soort van .exe bestand die je op je computer kan uitvoeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.