Jump to content

RAM


moechy

Recommended Posts

Maaruh moet ik 4 nieuwe van 1Gb kopen of kan ik er 3 van 1Gb kopen en die bij deze steken?

EDIT: heb juist gezien dat het moederbord tot 8Gb kan gaan en met een maximum van 2Gb per slot. Dus moet ik 2nieuwe van 2Gb kopen of 4nieuwe van 1Gb?

EDIT2: mijn huidige RAM is DDR2

als je graag 4 gb wilt is het beste 2x 2GB

maar zoals al eerder gezegd is gebruik je die volle 4 gb nooit omdat windows op 32 bit maar 3gb gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    15

  • Limbolander

    6

  • nasdreas

    2

  • xgaming

    2

als je zorgt dat je geheugen koopt met precies hetzelfde type nummer kan je er gewoon 3 van 1 gb bij kopen en anders is het beter om 2 nieuwen van 2GB van hetzelfde type.

edit @ SCRTZ: 3,5 GB dus je ehbt maar 512 mb verlies

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series

Offtopic: grappig dat de 9xxx serie van Nvidia al gesupport word maar er nog geen enkele kaart uit is. Ook zijn de specificaties niet bekent.

@scrtz (toevoeging) als je gewoon een normale desktop computer koopt in de winkel is dat 32-bits windows XP. Je ziet ze of met 1, 2 en in het zeldzaamste geval met 3 GB geheugen. 64-bits windows kan je wél hebben als je je computer zelf hebt samengesteld. Even voor de duidelijkheid: Voor 99,9% is het duidelijk dat je de 32-bits versie hebt. Zoniet? Dan heb je 'maar' 512-MB verlies.

Is het zelfde met Crysis, om dat spel optimaal te kunnen draaien, heb je hardware nodig, die nog niet eens uit is.

Onzin crysis is prima te spelen met een high-end pc, ATI 3870 grafische kaart met een degelijke processor en flink wat geheugen draait crysis prima op 50/60fps met alles op high.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie op mijn Ram Kaartje dat er vroeger inzat verschillende cijfertjes op de sticker staan.

9905316-055.A01LF

3088493-1321461

KVR800D2N5/1G

1.8V

Welk getal is het?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Iemand? want ik weet niet zoveel van RAM af dus weet ik niet welk getal de snelheid is.

Ey ,Moechy, volgens mij is die van het merk Kingston, en is de snelheid 800 MHz.

Greetz, Nasdreas :cya:

Ja maar hoe kan ik dit op mijn andere ramkaartsje zien als ik niet weet welk getal het is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...