Fabelous_P Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Nieuwe Pics van Special Edition, komt van GTA4.net dus te vertrouwen. Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dit was al bekend toch? Ik had het al eens gezien op de site van Bart Smit Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Dit was al bekend toch?Ik had het al eens gezien op de site van Bart Smit Zoals je ziet zit hier een verschil in. Je kunt het zien aan de Boxart afbeelding, er staat nu een trein op. Ik zit nog te twijfelen, want die CD wil ik wel graag hebben, maar misschien verkopen ze die ook wel los voor een tientje bijvoorbeeld, want ik weet niet wat ik heb aan zo'n tas en aan zo'n kluisje. Wel leuke collectors items, maar niet echt nuttig. Reageren
Siempie Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Zoals je ziet zit hier een verschil in. Je kunt het zien aan de Boxart afbeelding, er staat nu een trein op. Ik zit nog te twijfelen, want die CD wil ik wel graag hebben, maar misschien verkopen ze die ook wel los voor een tientje bijvoorbeeld, want ik weet niet wat ik heb aan zo'n tas en aan zo'n kluisje. Wel leuke collectors items, maar niet echt nuttig. Koop jij de SE, dan koop ik de tas wel voor een tientje van je over Dan heb jij de SE voor 80 euro en ik de game + de tas voor 60 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Volgens mij is er iets weggehaald of niet? Reageren
koba_nochi Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Volgens mij is er iets weggehaald of niet? Zoals wat? Volgens mij staat alles er gewoon hoor :S Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Dit was al bekend toch?Ik had het al eens gezien op de site van Bart Smit Zoals je ziet zit hier een verschil in. Je kunt het zien aan de Boxart afbeelding, er staat nu een trein op. Ik zit nog te twijfelen, want die CD wil ik wel graag hebben, maar misschien verkopen ze die ook wel los voor een tientje bijvoorbeeld, want ik weet niet wat ik heb aan zo'n tas en aan zo'n kluisje. Wel leuke collectors items, maar niet echt nuttig. Nee idd zo dacht ik er ook om, Ik heb de Normale eidition besteld, want uiteindelijk Gaat het om 't spel en niet om het kluisje, en al die andere Onnodige dingen.Het is alleen maar een verkoop trucje waar je uiteindelijk een paar domme dingen er bij krijgt voor 40 Euro.. Bewerkt: 26 januari 2008 door swiggers Reageren
iamyourghost Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 dat heb je helemaal gelijk . wat heeft dat tas nou ermee te maken alleen maar een r teken maarja goed voor de fans die der alles van willen hebben verkoop truk Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Is wel leuk met die metro erop. Ik zou het best wel willen hebben. Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Eerlijk gezecht vond ik de orginele cd-hoes beter. Beetje raar dat ze het niet in een echte cd-doos stoppen. En natuurlijk wil ik even kwijt dat de onderste foto beter is natuurlijk. Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Eerlijk gezecht vond ik de orginele cd-hoes beter. Beetje raar dat ze het niet in een echte cd-doos stoppen. En natuurlijk wil ik even kwijt dat de onderste foto beter is natuurlijk. Ja dat groen van de Xbox kan ECHT niet Maar wat mij betreft is die Special Edition onzin, tenzij je om een kluisje, tas, en een CD veregen zit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.