~YAK~Genes!s Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik ben onterecht gebant op de server van GTAgames, ik zat op mijn computer met normale internet verbinding(geen ADSL dus), Dan heb ik altijd lag, en dan zien de mensen mij op hun beeldscherm anders bewegen, nu ben ik door een Admin geband ONTERECHT! kan ik weer ge-unband worden? Ik heb al m'n zakgeld uitgegeven aan dit spel, nu word het gelijk verpest :angry: Groetjes, nick! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Niet lullen Genes!s, je bent gebanned door een member van >SIS<, en je bent overduidelijk een cheater... Ik heb bewijs waarop je cheat... Armor cheats + Speedhacking... Je hebt zelfs nog in dat topic replied... Maar goed; ik heb zo mijn bronnen, cheaters worden gebanned, jij bent er overduidelijk 1 en verwacht maar dat je IP van nog meer GROTE Nederlandse Servers gebanned zal worden... Have a nice day, ~ Furi0uz... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~YAK~Genes!s Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Niet lullen Genes!s, je bent gebanned door een member van >SIS<,en je bent overduidelijk een cheater... Ik heb bewijs waarop je cheat... Armor cheats + Speedhacking... Je hebt zelfs nog in dat topic replied... Maar goed; ik heb zo mijn bronnen, cheaters worden gebanned, jij bent er overduidelijk 1 en verwacht maar dat je IP van nog meer GROTE Nederlandse Servers gebanned zal worden... Have a nice day, ~ Furi0uz... Ik geef toe dat ik heb gecheat, MAAR, ik ben gestopt, en er is een mis verstand met jouw filmpje! Waarom kan je zelf niet dood???? Kan ik ge-unbanned worden?Dit is de enige goeie server, please??? Groetjes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Waarom kan ik zelf niet dood? Nou, negen van de tien schoten schiet je mis.... ....En op de meeste van die filmpjes sterf ik juist.... Mjah... Denk je trouwens dat iemand je geloofd dat je stopt met cheaten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Ik ben onterecht gebant op de server van GTAgames, ik zat op mijn computer met normale internet verbinding(geen ADSL dus), Dan heb ik altijd lag, en dan zien de mensen mij op hun beeldscherm anders bewegen, nu ben ik door een Admin geband ONTERECHT!kan ik weer ge-unband worden? Ik heb al m'n zakgeld uitgegeven aan dit spel, nu word het gelijk verpest :angry: Groetjes, nick! De mensen op de Gtagames Mta server bannen je NOOIT zomaar voor niks. Waarschijnlijk, heb je het gewoon verpest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 toen blizz er was wel :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 http://www.clan12.nl/forum/viewtopic.php?t=181 I rest my case :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2005 I'll close this topic :lol: Yak(hals?) Genesis blijft dus gewoon gebanned. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts