AwiVC Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Eerst maar eens nummer 1. Het eerste wat me opvalt is dat de sig vrij groot is, je had misschien beter alleen het hoofd+schouders van de voetballer erop kunnen zetten want dan zag je het 2e opvallende puntje ook niet, namelijk dat de armen er los bij zweven. Ik weet niet of hier voor jou een artistieke gedachte achter zit maar ik vind het niet passen en het was dus volgens mij mooier geweest als je een stuk van de onderkant van de sig af had gehaald. De soort vage, blauwe gloed in de linkerbovenhoek en bij de voetballers hoofd vind ik ook niet erg passen, het lijkt een rode, agressieve sig en die blauwige mist past daar niet bij. De rest eromheen met alle brushes en C4D is wel mooi geworden, de "fonteintjes" bij z'n schouder en z'n hand zijn iets te pixelig maar het rode deel van de sig ziet er vrij goed uit. De letters zijn denk ik expres onopvallend gelaten maar ze mochten wel iets opvallender zijn naar mijn mening. Al met al geen verkeerde sig maar hij kan zeker nog wat aanpassingen gebruiken. Ik zou er een 65% voor geven. Dan nummertje 2, wat gelijk in het oog springt is de rechterkant van de sig, die is het lichtst en het drukst. Ik vind de gekleurde spikkeltjes daar niet zo mooi maar de zijkanten (allebei de zijkanten) zijn echt goed gedaan als je die witte bollen weg zou denken. Dat van die witte bollen vind ik erg jammer want ze verpesten toch wel het detail in de zijkanten, het lijkt een beetje alsof je een gat in de muur wou verbergen en er maar een lelijk schilderijtje over hebt gehangen. De render zelf is vrij goed verlicht en in het geheel opgenomen, hij is alleen een beetje platgedrukt. Aan de linkerkant van de render zit een beetje een soort oranje/rozige draaikolk die naar mijn idee veel te blurrig is, de zijkanten en de render zijn erg scherp en springen in het oog en dan zie je een soort vage draaikolk om de ruimte ertussen op te vullen, niet erg mooi, had misschien beter een C4D'tje kunnen staan. Verder mis ik hier een duidelijke border aan de boven en onderkant, waar je aan de zijkanten duidelijk hebt laten zien waar de sig stopt, zie ik niks aan de boven en onderkant. Misschien hier nog wat aan doen Al met al geef ik de sig een 70% Reageren
GTA_ Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Eerst maar eens nummer 1. Het eerste wat me opvalt is dat de sig vrij groot is, je had misschien beter alleen het hoofd+schouders van de voetballer erop kunnen zetten want dan zag je het 2e opvallende puntje ook niet, namelijk dat de armen er los bij zweven. Ik weet niet of hier voor jou een artistieke gedachte achter zit maar ik vind het niet passen en het was dus volgens mij mooier geweest als je een stuk van de onderkant van de sig af had gehaald. De soort vage, blauwe gloed in de linkerbovenhoek en bij de voetballers hoofd vind ik ook niet erg passen, het lijkt een rode, agressieve sig en die blauwige mist past daar niet bij. De rest eromheen met alle brushes en C4D is wel mooi geworden, de "fonteintjes" bij z'n schouder en z'n hand zijn iets te pixelig maar het rode deel van de sig ziet er vrij goed uit. De letters zijn denk ik expres onopvallend gelaten maar ze mochten wel iets opvallender zijn naar mijn mening. Al met al geen verkeerde sig maar hij kan zeker nog wat aanpassingen gebruiken. Ik zou er een 65% voor geven.Dan nummertje 2, wat gelijk in het oog springt is de rechterkant van de sig, die is het lichtst en het drukst. Ik vind de gekleurde spikkeltjes daar niet zo mooi maar de zijkanten (allebei de zijkanten) zijn echt goed gedaan als je die witte bollen weg zou denken. Dat van die witte bollen vind ik erg jammer want ze verpesten toch wel het detail in de zijkanten, het lijkt een beetje alsof je een gat in de muur wou verbergen en er maar een lelijk schilderijtje over hebt gehangen. De render zelf is vrij goed verlicht en in het geheel opgenomen, hij is alleen een beetje platgedrukt. Aan de linkerkant van de render zit een beetje een soort oranje/rozige draaikolk die naar mijn idee veel te blurrig is, de zijkanten en de render zijn erg scherp en springen in het oog en dan zie je een soort vage draaikolk om de ruimte ertussen op te vullen, niet erg mooi, had misschien beter een C4D'tje kunnen staan. Verder mis ik hier een duidelijke border aan de boven en onderkant, waar je aan de zijkanten duidelijk hebt laten zien waar de sig stopt, zie ik niks aan de boven en onderkant. Misschien hier nog wat aan doen Al met al geef ik de sig een 70% zo dat is nog eens een verhaal, hihi ben het denk ik op alle punten wel met je eens, maar wel een klein dingetje, bij de 2e sig klopt het dat er geen border is want het is om het zo te zeggen een brush border maar die is wit dus dat zie je nu niet bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.