Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensne , ik heb San Andreas al vanaf het begin , zelfs nog een legaleCD (hoe kan het nog deze tijden:P)

Maaaaaaaaaaaaar me modden doet het niet op me neiuwe comp. hij laad ze niet en vervangt me mods door de standaard wagens ,

Dus me mods installeer ik al jaren met SAMI maar op me nieuwe computer verdwijnen ze weer.

Ik heb Versie 1.0

En heb wel een no cd crack omdat ik me cd niet meer gebruik i.v.m. zuinigheid...ja ben en blijf een hollander.

Voor diegene die het niet vertrouwen ik heb eventueel zelfs de verpakking liggen die ik kan laten zien , mijn probleem nu is de mods die niet zichtbaar worden...

iemand een nieuw idee?

Ik heb: NVidea kaart , Windows Vista , 2 Gb Harddisk

Dus daar ligt het niet aan...

iets anders?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb precies het zelfde probleem gehad en heb het zo opgelost.

>>> Door Wazuup: Link verwijderd.<<<

Je plaatst deze even in je sa map en je kunt weer modden. :tu:

EDIT ik weet niet zeker of het legaal is maar anders verwijder de link maar als het illegaal is :puh:

Maar bij mij heeft dit het probleem wel opgelost.

succes :*D

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

EDIT ik weet niet zeker of het legaal is maar anders verwijder de link maar als het illegaal is :puh:

en welke moet ik dan precies hebben?

ehmm, wil niet als een moderator overkomen maar dat is illegaal, een gta_sa.exe mod dus ook een no-cd crack is illegaal dus verboden.

Maar heb je het al geprobeert met een imgtool? en denk dat je die Framework(Tevens van M$ zelf) van sami moet installeren, dit weet ik echter niet zeker.

Greetz Ferryn

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

ehmm, wil niet als een moderator overkomen maar dat is illegaal, een gta_sa.exe mod dus ook een no-cd crack is illegaal dus verboden.

Maar heb je het al geprobeert met een imgtool? en denk dat je die Framework(Tevens van M$ zelf) van sami moet installeren, dit weet ik echter niet zeker.

Greetz Ferryn

Het punt is , ik heb de orginele CD al weet ik veel hoelang , heb het vaak gekopieerd voor andere , geef ik eerlijk toe , alleen mijn CD is op den duur vol met krassen gekomen , dus heb een CD crack erin gedaan , is tevens illegaal dat weet ik , maar heb hem toendertijd gekocht voor 60 euro dat spel , dus ja....

En ik kan ze installeren met SAMI , maar ze worden dus niet zichtbaar!

Geplaatst:
Beste mensne , ik heb San Andreas al vanaf het begin , zelfs nog een legaleCD (hoe kan het nog deze tijden:P)

Maaaaaaaaaaaaar me modden doet het niet op me neiuwe comp. hij laad ze niet en vervangt me mods door de standaard wagens ,

Dus me mods installeer ik al jaren met SAMI maar op me nieuwe computer verdwijnen ze weer.

Ik heb Versie 1.0

En heb wel een no cd crack omdat ik me cd niet meer gebruik i.v.m. zuinigheid...ja ben en blijf een hollander.

Voor diegene die het niet vertrouwen ik heb eventueel zelfs de verpakking liggen die ik kan laten zien , mijn probleem nu is de mods die niet zichtbaar worden...

iemand een nieuw idee?

iets anders?

Heb je wel administratierechten op SAMI, anders werkt hij niet! Vista heeft dit allemaal beveiligd. Als je niet weet hoe dat moet: rechtermuisknop op snelkoppeling, uitvoeren als administrator kiezen en vervolgens deze actie bevestigen.

Succes!

RoL0

Geplaatst:

Ik heb Versie 1.0

iemand een nieuw idee?

iets anders?

Heb je wel administratierechten op SAMI, anders werkt hij niet! Vista heeft dit allemaal beveiligd. Als je niet weet hoe dat moet: rechtermuisknop op snelkoppeling, uitvoeren als administrator kiezen en vervolgens deze actie bevestigen.

Succes!

RoL0

Hey Rolo ,

Ja ik kan gewoon sami starten etc, dus...ander probleem?

Geplaatst:
Ik heb dit ook wel eens gehad: ben je niet toevallig (net zoals ik) de voertuigen in de verkeerde Gta map aan 't installeren..?

Helaas puma , bij SAMI wordt alles automatisch geselecteerd...dus neem aan dat dat nog steeds goed is...

ander idee?

Hey Rolo ,

Hey,

Zonder die rechten start ie SAMI wel, lijkt het ook wel alsof hij schrijft, maar eigenlijk houd Vista de hele schrijfbewerking tegen, dit soort programma's moet je altijd als admin uitvoeren in Vista.

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:
Hey Rolo ,

Hey,

Zonder die rechten start ie SAMI wel, lijkt het ook wel alsof hij schrijft, maar eigenlijk houd Vista de hele schrijfbewerking tegen, dit soort programma's moet je altijd als admin uitvoeren in Vista.

RoL0

Beste mensen , nogmaals...

SAMI werkt zelfs met de Admin Rechten.

Hij installeerd alles...

MAAR...ze worden niet zichtbaar in het scherm....(SPEL).

Geplaatst:

ik heb ook zo'n probleem, heb ik nog ongeeer 12 mods gedownload en geinstalleerd... is het probleem als ik nieuwe savegame start ( ouwe doen et nie meer ) dat er geen andere auto's rijden in de stad ,helemaal geen ( er lopen ook geen mensen ) . alleen heel soms een trein en als ik popo's achter me aan heb komen er ook geen auto's alleen 1 heli voor de rest is alles afgestorven. help me plz....

PS: geen zin in nieuw installeren want ik heb ongeveer 1 week gedaan over het modden en dan is alles weer weg :duh: dusss..... ik ben heeel geniaal want heb geen back-up gemaakt :D is er dan misschien nog een andere mannier en zodat ik geen mods verlies ???

ik heb ook zo'n probleem, heb ik nog ongeeer 12 mods gedownload en geinstalleerd... is het probleem als ik nieuwe savegame start ( ouwe doen et nie meer ) dat er geen andere auto's rijden in de stad ,helemaal geen ( er lopen ook geen mensen ) . alleen heel soms een trein en als ik popo's achter me aan heb komen er ook geen auto's alleen 1 heli voor de rest is alles afgestorven. help me plz....

PS: geen zin in nieuw installeren want ik heb ongeveer 1 week gedaan over het modden en dan is alles weer weg :duh: dusss..... ik ben heeel geniaal want heb geen back-up gemaakt :D is er dan misschien nog een andere mannier en zodat ik geen mods verlies ???

Dat is denk ik wat anders dan het probleem van UVNick. Heb je niet aan meerdere dingen zitten sleutelen?? Ik denk dat het probleem in één van de automod's zit. Met sami kun je ook weer mods uit je game halen (hij maakt zelf back-ups) Haal er eens wat auto's uit en kijk of hij nou wel doet.

@UVNick:

Probeer je mod's eens op de 'ouderwetse' manier te installeren met IMG tool, en kladblok. In de MTL staat vast wel uitleg hiervoor. Wel back-ups maken hè!!

RoL0

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Dat is denk ik wat anders dan het probleem van UVNick. Heb je niet aan meerdere dingen zitten sleutelen?? Ik denk dat het probleem in één van de automod's zit. Met sami kun je ook weer mods uit je game halen (hij maakt zelf back-ups) Haal er eens wat auto's uit en kijk of hij nou wel doet.

@UVNick:

Probeer je mod's eens op de 'ouderwetse' manier te installeren met IMG tool, en kladblok. In de MTL staat vast wel uitleg hiervoor. Wel back-ups maken hè!!

Back ups maak ik wel maar , hij doet dus totaal niets , ook niet op orginele manier...ook niet op sami manier...alles doet hij zegt dat geintsalleerd wordt , spel wordt opgestart...en dan:

NIETS

RoL0

Geplaatst:

neh denk niet dat dat het is... het laatste wat ik heb gedownload is World trade center mod en een vliegdekschip...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...