Melchior Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Ik vraag me nou iets af: kan ik spellen zoals Project IGI spelen op een PC met XP? Volgens de hoes is Project IGI maximum speelbaar met Windows 98 terwijl di spel nog niet eens zo oud is. (Nu op de kop af 4 jaar). Kan ik dit spel en andere games die niet voor XP bestemd zijn zonder problemen spelen. Zo niet, hoe wel? Thnx! Reageren
TubS Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 daar zijn patches voor, zoek maar een sop bij google ofzo je vind vast wat Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 Nou, volgens mij kan dat wel onder XP gespeeld worden. Als het niet werkt heb ik nog een foefje voor je. ga in de map van dat spel naar de .exe file en klik daar met de rechtermuisknop op en dan eigenschappen en dan op tabblad compatibaliteit. (zie plaatje) verder zou ik het niet weten als het nog niet werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.