Donwell Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hey, Al een poosje terug zag ik ooit een signature, waar tekst in stond. Zul je waarschijnlijk denken dat dat niet zo bijzonder is, maar bij deze waren de teksten stuk voor stuk hyperlinks, die dus naar een andere pagina leiden. Al enige tijd zoek ik naar een mogelijkheid hoe dit in zijn werk gaat, maar ik heb nog niets gevonden, vandaar ook dit topic. Iemand die weet hoe dit in elkaar steekt? Alvast bedankt, Donwell Reageren
Preddy Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hey,Al een poosje terug zag ik ooit een signature, waar tekst in stond. Zul je waarschijnlijk denken dat dat niet zo bijzonder is, maar bij deze waren de teksten stuk voor stuk hyperlinks, die dus naar een andere pagina leiden. Al enige tijd zoek ik naar een mogelijkheid hoe dit in zijn werk gaat, maar ik heb nog niets gevonden, vandaar ook dit topic. Iemand die weet hoe dit in elkaar steekt? Alvast bedankt, Donwell Dat is waarschijnlijk gedaan door het plaatje te slicen zodat je meerdere afbeeldingen hebt. Vervolgens zet je al die plaatjes dan naast elkaar in je sig met elk apart een link naar een andere pagina. Hoe het precies in elkaar steekt staat in deze Tutorial beschreven. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Weet niet of het op die manier is gedaan, maar het is in ieder geval wel een goede manier. Zocht ik dus ook, bedankt Preddy. Zal er binnenkort even naar kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.