koppieforum Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 weet iemand waar je je eigen wapens kunt maken ???? dus als je het weet geef dan een reactie a.u.b. Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Eigen wapens kan je maken in 3DS Max of Zmodeler. Dat zijn 2 redelijk tot zeer lastige 3D modeleer programma's, waarbij je dee techniek niet super snel onder de knie krijgt. Kijk anders voor de lol eens in het 'Ik wil leren modden' topic, om aan de slag te kunnen. Ook kan je veel tutorials voor het programma 3DS Max vinden in de 'Master Tutorial List'. Als je dan toch denkt 'Poeh, dat modellen en modden is niks voor mij.'. dan kan je altijd nog een mod aanvragen of een aanvraag plaatsen in het 'Ik zoek een mod' topic. Let wel op: Het 'Mod aanvragen' topic is voor het aanvragen van mods die nog niet bestaan en dus nog gemaakt moeten worden. Het 'Ik zoek een mod' topic is voor mods die al wél bestaan, maar die je niet kan vinden. Je mag hier wel pas een aanvraag plaatsen als je écht goed gezocht hebt. Succes, Greetz Bewerkt: 26 januari 2008 door Galiorix Reageren
koppieforum Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 nou inderdaad dat is niet niets maar ik zal het nog een paar keer iets makkelijks beginnen als me dat echt niet lukt ga ik er een aanvragen ik hebt het net wel 1 keer geprobeert alleen ja het lukte een beetje heel erg niet maar bedankt voor de tip!!!!1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.