-GoldWing- Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Hey, ik wilde vandaag red alert spelen op windows vista en ik wile een patch downloaden(want dat moest ook op windows XP)maar als ik de patch wil instaleren instaleert die goed maar als die klaar is zegt windows vista: deze Patch is mogelijk niet goed geinastleerd. Wat moet ik nu doen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Je moet de compabiliteit op XP zetten en dan run as op Administrator Mode. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Heo moet dat op windows vista Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Heo moet dat op windows vista Dat gaat volgens mij op exact dezelfde manier als bij Windows XP. Je klikt met je rechtermuisknop op de toepassing van Red Alert 2 (dus dat icoontje waarmee je start) en je kiest voor ‘eigenschappen’. Vervolgens ga je naar het tabblad ‘Compatibiliteit' en selecteer je daar Windows XP. Daarnaast vink je ook de optie in ‘Bevoegdheidsniveau’ aan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Heo moet dat op windows vistaVolgens mij gaat dat hetzelfde als bij Windows XP:• Klik met je rechtermuisknop op het start-icoon van het spel, en druk op Eigenschappen. • In het schermpje wat dan verschijnt, klik je op Compatibiliteit. • In dat schermpje moet je hier een vinkje zetten: ( ), en in het lijstje daaronder in het dropdown-menu kiezen voor Windows XP. De interface zou iets af kunnen wijken van die van XP, maar ik denk dat het zo zou moeten kunnen. [Edit] -Matthijs- is me voor. Reageren
mistery Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Hey, ik wilde vandaag red alert spelen op windows vista en ik wile een patch downloaden(want dat moest ook op windows XP)maar als ik de patch wil instaleren instaleert die goed maar als die klaar is zegt windows vista: deze Patch is mogelijk niet goed geinastleerd.Wat moet ik nu doen het spel doet het iet op vista als je het spel wilt spelen moet je xp installeren dan werkt alles goed Bewerkt: 19 juni 2008 door mistery Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hey, ik wilde vandaag red alert spelen op windows vista en ik wile een patch downloaden(want dat moest ook op windows XP)maar als ik de patch wil instaleren instaleert die goed maar als die klaar is zegt windows vista: deze Patch is mogelijk niet goed geinastleerd.Wat moet ik nu doen het spel doet het iet op vista als je het spel wilt spelen moet je xp installeren dan werkt alles goed Fout, werkt perfect onder Windows Vista. Kan alleen wanneer je een snelle pc heb nog al eens een versnelling voort komen in het spel. Reageren
mistery Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hey, ik wilde vandaag red alert spelen op windows vista en ik wile een patch downloaden(want dat moest ook op windows XP)maar als ik de patch wil instaleren instaleert die goed maar als die klaar is zegt windows vista: deze Patch is mogelijk niet goed geinastleerd.Wat moet ik nu doen het spel doet het iet op vista als je het spel wilt spelen moet je xp installeren dan werkt alles goed Fout, werkt perfect onder Windows Vista. Kan alleen wanneer je een snelle pc heb nog al eens een versnelling voort komen in het spel. maar het probleem is juist dat hij/zij geen snelle comp heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.