Jump to content

Zijmissies?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej,

Zijmissies zijn bepaalde missies die geen invloed hebben op de storyline.

De missies zijn wel nodig voor de 100%

Er zijn zijmissies die niet in de PSP-versie zitten maar wel in de PS2-versie.

Behalve zijmissies heb je ook sub-missies.

Dat zijn:

• -
Vigilante
- Paramedic
- Fire fighter
- Taxi driver
- Air Resceu

MvG, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2

Bedankt jammergenoeg kan ik geen 100% halen ik heb 1 cheat gebruikt maarja dan begin ik nog een savegame de storyline is tog niet groot :D Waar zijn die missies te vinden. De sub-missies weet ik wel.

Bewerkt: door Vic Vanc

Heej,

Maar het is heus niet mogelijk de 100% niet te halen door een cheat.

Cheats zijn alleen schadelijk voor savefiles.

Maar je kan nu nog gewoon door voor de 100% ;)

Succes ermee :)

MvG, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
gelukkig maar wat gebeurt er dan met me savefile? Heb maar 8 cheats gebruikt. Geld en politie

Heej,

Het kan gebeuren dat je hem niet meer laden kan.

Maar de kans dat dit gebeurt is klein denk ik.

MvG, GTA-fan2

Geplaatst:
gelukkig maar wat gebeurt er dan met me savefile? Heb maar 8 cheats gebruikt. Geld en politie

Dan denk ik niet dat er erg veel bijzonders gebeurt, maar om risico's te voorkomen raad ik je voortaan toch aan niet te saven als je cheat ;)

Bedankt jammergenoeg kan ik geen 100% halen ik heb 1 cheat gebruikt maarja dan begin ik nog een savegame de storyline is tog niet groot :D Waar zijn die missies te vinden. De sub-missies weet ik wel.

Klik eens op de link van Bigsmoke, bij de tweede post uit dit topic. Bij alle zijmissies op Wikigta staat wat je moet doen om ze te beginnen en waar je ze kan beginnen. Sommige staan er helaas nog niet op, maar mocht je daar nog vragen over hebben dan kan je dat altijd hier doen.

Geplaatst:

Dan denk ik niet dat er erg veel bijzonders gebeurt, maar om risico's te voorkomen raad ik je voortaan toch aan niet te saven als je cheat ;)

Klik eens op de link van Bigsmoke, bij de tweede post uit dit topic. Bij alle zijmissies op Wikigta staat wat je moet doen om ze te beginnen en waar je ze kan beginnen. Sommige staan er helaas nog niet op, maar mocht je daar nog vragen over hebben dan kan je dat altijd hier doen.

Als ik daar op klik zie je al de zijmissies maar als ik op een zijnmissie klik om te zien waar je heb kan doen doet hij dat niet er is dan een fout :duh:

Geplaatst:
Als ik daar op klik zie je al de zijmissies maar als ik op een zijnmissie klik om te zien waar je heb kan doen doet hij dat niet er is dan een fout :duh:

Dat is alleen bij de rode zijmissies, die zijn er nog niet. De blauwe moeten het wel allemaal doen, en als dat niet zo is dan kan je daar het beste even een screenshot van maken zodat je we beter kunnen helpen ;)

Ja alleen de blauwe doen het. Ze zeggen dat er een sanchez is bij vice city gebied bij de vuurtoren waar ie de vuurtoren?

Bewerkt: door Vic Vanc
Geplaatst:
Ja alleen de blauwe doen het. Ze zeggen dat er een sanchez is bij vice city gebied bij de vuurtoren waar ie de vuurtoren?

Om staat er echt gewoon naast om precies te zijn aan de rechterkant. Als je hem dan nog steeds niet vind dan zou ik dus gewoon een rondje lopen ;)

Geplaatst:
Yes heb hem gevonden alleen best moeilijk die missie.

Op het begin wel, maar ik ga er vanuit dat hij je wel lukt als je het blijft proberen. Mocht het niet lukken dan vind je hier een topic over de missie waar erg veel tips in staat, en als het dan nog niet lukt dan raad ik je aan een savegame aanvraag te doen. Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...