bruindebeer1 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Missie: alle ganggebieden Cheaten: nee Versie : 1.01 Overig : je hebt een hele grote munitie wapens Alvast Bedankt GTASAsf4.b
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) 1.01 kan niet.. Kijk naar het bestand 'script.img' in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. 568 kB --> V1 562 kB --> V2 Hoe dan ook, ik zal samen met Donwell de savegame klaren. Schrik niet als er wapens verloren gaan, we zullen proberen zo veel mogelijk weer op te pakken bij de doden. Edit: Schiet al aardig op, ben nu met Zuidwest-Los Santos bezig, daarna doe ik de kleine van de Vagos nog even. Ik denk dat Don straks Noord-Oost Los Santos gaat doen, daar ben ik maar ff mee gestopt Bewerkt: 26 januari 2008 door VWO-er
Donwell Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Mission Passed! - Alle territoria Beloning: 100% Territoria Ik heb de Micro SMG tot level Hitman gehaald Deze missie is zonder cheats en/of mods voltooid.
bruindebeer1 Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Mission Passed! - Alle territoriaBeloning: 100% Territoria Ik heb de Micro SMG tot level Hitman gehaald Deze missie is zonder cheats en/of mods voltooid. Allebei heel erg bedankt , ik heb de homie mod sorry dat ik dit niet vermeld heb . Dank u , nu kan ik verder . Mvg
Recommended Posts