Jump to content

Froodooo vs Mirrrr

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: Maakt niet uit

Render: Mag

Animatie: nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: ASAP

Opmerking: Veel plezier en succes ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

We beginnen met Mirr: Het gekke is dat het lijkt alsof het hoofd zweeft maar als je iets beter kijkt zie je dat het meisje een beetje met d'r kont naar achter en met haar handen op haar knieen staat xD Het geheel ziet er nogal ongemakkelijk uit. Het hoofd zelf heb je heel mooi naar voor laten komen door de zwiepzwaaiende strepen eromheen. Allemaal iets lichter en feller dan de rest, goed gedaan. Mijn probleem ligt bij de C4D, de vlakken staan zo apart van elkaar en lopen totaal niet in elkaar over, dit contrast is soms wel mooi maar ik vind het niet zo goed staan bij de rest van de sig. dit was vooral de rechterkant, als je de sig meer met die wolken had gedaan als in de linkerkant was hij misschien wat saaier geworden en had je daar weer iets op moeten bedenken maar dat vind ik meer bij dit mooie meisje passen dan die scherpe C4D, ze zou zich weleens kunnen bezeren =[ Ook mis ik nog iets van tekst in de sig, dit is zeker in een battle toch wel goed om te laten zien dat de sig van jou en alleen van jou is. (Ik had even zin in wat overbodige bbcode xD) In de rating zou ik de sig 75% geven.

Dan Froodoo: Jij hebt iets met The BWitcher blijkbaar xD De sig zelf is erg mooi, weinig op aan te merken, je hebt de render goed gebruikt en hem echt iets gegeven om tegen op te boksen, die hele sneeuwstorm oopt mooi over naar een klein rustig hoekje van de sig, want een mens heeft altijd wat rust nodig. Je hebt mooi een soort vakje vrijgemaakt in de storm voor de tekst. De scanlines zijn subtiel maar aanwezig, goed gedaan. Je wist al dat je meer kon dan een oversized protectiemiddel produceren en dat heb je weer eens bewezen ;) Ik zou de sig een 90% geven en hiermee gaat mijn stem dus naar Froodoo.

Edit @ Hieronder: Nietes, Froodoo moet winnen :cry: , ik kan mijn mamma jouw mamma laten bellen om samen met de juf aan tafel te gaan hierover hoor! =[

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:

Goed werk allebei, twee mooie sigs. Laat ik maar beginnen bij Mirrrr. In tegenstelling tot je vorige sig vind ik deze wel erg mooi, met name door de mooie C4D en het goede kleurgebruik. Hij straalt veel rust uit, en daar past het lichteffect goed bij. Ik heb er eerlijk gezegd erg weinig op aan te merken, behalve dat het geheel een beetje te donker is. Dat valt eigenlijk ook niet zo heel erg op, maar als je de helderheid even iets hoger zet dan is het echt een geweldige signature. Frooodoo, jouw signature vind ik ook erg mooi. De tekst is erg goed, de effectjes zijn goed, en ook deze signature is lekker rustig. Ik vind de kleuren een beetje grauw, misschien was dat ook wel de bedoeling maar ik vind het niet zo heel mooi. Toch maken de scanlines, de leuke tekst, en de brushes ook deze sig erg mooi. Maar mijn uiteindelijke stem gaat naar Mirrrr, die sig vind ik net iets mooier.

Geplaatst:

Ik heb niet echt veel verstand van Graphics, maar ik wil toch nog even raten.

Ik vind de sig van Froodoo heel mooi, alleen vind ik hem iets te hoog, en te 'grijs'. De tekst past niet goed bij de sig, en is nogal onduidelijk te lezen.

De sig van Mirrrr is, zoals altijd, weer heel mooi, alleen weeral een anime chick. :duh:

Toch vind ik deze sig nog origigneel, en er zitten verschillende mooie effecten in. Alleen kon die zwarte achtergrondstukjes misschien een lichtere kleur hebben.

Men stem gaat naar Mirrrr.

Geplaatst:

Froodooo,

Mooie signature, maar dat grote wit achtige vlak vindt ik minder. Moet het een strand voorstellen ? In ieder geval, je naam is er mooi in verwerkt. Render goed geplaatst. Alleen een beetje op de render gebrushed.

Mirrrr,

Kan ook niet anders, supermooie render, die vlakken zijn ook erg mooi. Het zwarte achtergrond, en witte brush :eten:

Top sig.

Vote: Mirrrr

Geplaatst:

Froodooo

Mooie sig, lekker groot en een mooie render. Alleen aan de linkerkant tamelijk leeg, er is wel een leuke achtergrond gebruikt maar toch is het nog een beetje leeg. De tekst is over het algemeen niet verkeerd, alleen een beetje te vaag. Ik moest ff goed kijken voordat ik er iets uit kon halen.. de opacity hoger had ook geen kwaad gekunt. Als de render misschien in het midden geplaatst was, had het er misschien beter uit gezien. Verder ziet de render er uit de kunst uit, is ie goed ingeblent en er zijn mooie effecten om heen gebruikt.

Mirrrr

Terug op je domein, anime :D In tegenstelling tot je andere signature, kan je zien dat met dit soort signatures al ervaring hebt. Render is mooi en ook de C4D ziet er goed uit, leuke belichting. Maar misschien had het lichaam van je anime render van onderen ook wat lichter gemogen, dan was er wat meer contrast geweest. Door dat alles zoiezo niet zo licht is, is de signature over het algemeen een beetje donker, terwijl de kleuren verder best licht zijn.. Iets wat ik ook mis is tekst, het is een signature en oorspronkelijk betekend dat toch handtekening en er moet wel iets persoonlijks in zitten. De wolk bij je render ziet er overigens leuk uit, past er goed bij.

De keuze was redelijk moeilijk voor mij, het zijn allebei pracht dingen maar dan ga ik toch voor die van Mirrrr, die is iets gevulder en geeft daardoor een beter totaalbeeld. Froodooo, je sig was erg mooi maar op een paar puntjes bleef hij toch een beetje steken, waardoor hij nipt van de signature van Mirrrr verliest. Keep it up mensen, ik zie graag van dit soort signatures die goed aan elkaar gewaagd zijn :)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnares Mirrrr.

Mirrrr, 1 punt voor jou erbij, helaas Froodooo, 1 punt bij jou eraf..

Ranking updated, topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...