Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 - Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand. - Auto's zullen minder snel kunnen kantelen wegens het nieuwe physics engine. Hoe wordt dit volgens jullie uitgewerkt? Ik denk dan dat auto's gewoon op zijn kop liggen maar ze zeiden ook dat auto's niet zomaar zullen verdwijnen. Hoe ruimen ze het dan op? Ik wil graag weten hoe jullie erover denken. Greetz. Doomsdayer Reageren
philip14 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Misschien word die auto opgehaald door de brandweer ofzo Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 En die slepen een auto weg? Ik zie het al voor me Maar het zou zomaar kunnen Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik denk dat het stunten anders gaat zijn maar ja ik kan dan wel lkkr weer alles uitprobeeren Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 En die slepen een auto weg? Ik zie het al voor me Maar het zou zomaar kunnen ik denk dat als de auto's op de kop liggen dat ze dan naar 10 a 15 seconde ontploffen... Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Sorry hoor Bigg playahh maar wat heeft dat hiermee te maken ^^ eerst lezen svp Bewerkt: 26 januari 2008 door Doomsdayer Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zou het leuk vinden als er bv een gemeente karretje of sleepwagen hem weg zou halen maar ondertussen zou het dan wel heel druk worden in die straat Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zou het leuk vinden als er bv een gemeente karretje of sleepwagen hem weg zou halen maar ondertussen zou het dan wel heel druk worden in die straat New York is altijd chaos , dus past er wel bij Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 klopt Hopelijk wordt het niet té druk Reageren
-IV- Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Verbeteringen.. Ik vind ze goed! De vorige GTA's waren op sommige vlakken wat minder realistisch en dat was in mijn ogen soms wel vervelend. Als ik zo wat fijten lees over IV, kijk ik als maar meer uit naar 29 april! Mvg Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zou dan expres hem op z'n kop proberen te laten landen en dan heel lang gaan staan wachten totdat ze hem gaan ophalen Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 haha Lol 1 ding wil ik zowiezo niet iedere keer die pop-ups ^^ Reageren
Black Force Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 pop ups zijn inderdaad erg vervelend, maar even back ontopic. Ik heb eigelijk nog geen idee hoe rockstar dit gaat oplossen, maar ze zullen wel een creatieve oplossing bedenken die niemand hier zal raden, we zullen het weten rond 29 april. Greetz, Black Force Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Daar ben ik het volledig mee eens maarja we moeten toch iets doen om ons tijdens die lánge wachttijd te vermaken? Bewerkt: 26 januari 2008 door Doomsdayer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik denk dat als de auto's op de kop liggen dat ze dan naar 10 a 15 seconde ontploffen... In de hoofdpost staat dit: - Schademodellen zijn realistischer geworden, en auto's vliegen niet zo snel meer in brand. In het echt vliegt een auto die op de kop ligt misschien in 1 op de 10 gevallen in de fik en ontploft. Omdat ze het realistischer willen maken doen ze denk ik niet als in vorige delen dat auto altijd ontploft en na tijdje verdwijnen overblijfselen. Ik denk zelf dat er een soort sleepwagen komt om het op te halen. En dat je dus gewoon door de stad van die sleepwagens ziet rijden met autos met schade. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.