Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Klopt hélemaal ik hoop idd ook dat er dan een sleepwagen komt die de boel opruimt greetz. Doomsdayer Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik heb ook gezien op sites dat je een truck met bomen. De bomen er dan ook kon afschieten en weer hetzelfde wat gebeurt ermee? Lijkt me zo gek als het opeens verdwijnt Dat zou zo slecht zijn voor een next-Gen game Reageren
michaelfivez Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 volgens mij blijft het gewoon liggen, ligt niet bin de weg of zo. En het verdwijnt pas als je ver weg van die plek bent Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 t zou kunnen maar lijkt me niet echt zoiets voor een next gen game Reageren
michaelfivez Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 t zou kunnen maar lijkt me niet echt zoiets voor een next gen game Ik bedoel dat het pas verdwijnt als je aan de andere kant van de stad bent. Het kan er natuurlijk ook eeuwig blijven liggen zoals in oblvion wara alles ook blijft liggen. Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 12 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ja misschien zou dat niet leuk zijn maar ik denk nu dat auto's verdwijnen als je echt ver van die plek vandaan bent Reageren
Little Jacob Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik denk zelf dat ze er niet zo heel veel aandacht aan besteden. Ik hoop natuurlijk van wel want het lijkt me echt Cool als er een sleepwagen aankomt maar ik denk dat ze dit niet doen. Maar ook niet zo van als hij ontploft is en je staat er een paar secondes bij dat hij dan ontploft. Mischien aan de andere kant van de stad... nog 16 dagen en 1 en een halve uur Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ik denk gewoon door een sleepwagen. Reageren
nljesse Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 misschien kan hij niet meer op zijn kop dat hij altijd doorrolt op zijn kant mar we zullen het zien Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 misschien kan hij niet meer op zijn kop dat hij altijd doorrolt op zijn kant mar we zullen het zien Dat denk ik niet Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ik hoop dat de sleepwagen komt Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 misschien kan hij niet meer op zijn kop dat hij altijd doorrolt op zijn kant mar we zullen het zien dan is het in de vorige gta,s nog realistischer. Reageren
oostzaan Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ze verdwijnen als je het niet meer kan zien denk ik. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 De sleepwagen zou wel cool zijn, maar om dat altijd te laten komen... Nee, ik denk dat ie soms ook gewoon gaat verdwijnen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.