gta boy Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 he weet iemand een link om de plaatsen waar die parachuten liggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 die kan je vinden op mount chiliad op de top bij de "the big air" op de grote antenne en je kan hem natuurlijk met cheats krijgen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 (bewerkt) Als je cheats gebruikt gebruik dan deze: Left, Right, L1, L2, R1, R2, R2, Up, Down, Right, L1 Gebruik je er geen doe dan zoals vinewood zegt. Ps: wil je die hier onder wegdoen. Gemist Bewerkt: 20 januari 2005 door og lock Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Als je cheats gebruikt gebruik dan deze: Left, Right, L1, L2, R1, R2, R2, Up, Down, Right, L1 Gebruik je er geen doe dan zoals vinewood zegt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Op de grootse punten in het SA kan je er een krijgen in LS op het heliplatform en bij SF op dat punt gebouw bij Financiël en op een berg ( woestijn ) bij LV waar je ook missie krijgt dat je helikopters uit de lucht moet knallen en als ik uit mijn vliegtuig helikopter of vliegtuig spring heb ik gewoon een parachute.. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 Binnenkort zijn ze te vinden in de walkthrough tot die tijd: gebruik even de zoekfunctie. Slotje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts